Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 20430 besök totalt |
Re:
om du tittar på bilden så ser du att din bil har bättre skärpa än min ![]() Så min måste ju gå fortare ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Lite filmer
Jag insåg efter Mantorp att det var mycket roligare att hitta sig själv i någon annans kupékamera. På så sätt får man se hur ens bil kränger, hur man själv kör etc. Därför har jag klippt ut de delar där jag har trafik framför mig. Håll till godo, ni som känner igen er. Här kommer två filmer ifrån grupp 1. Den första har jag lite lågt tryck i mina däck och ligger på 1.16 - 1.17 tempo. Den andra har jag bättre grepp och kör på 1.135 - 1.15. Det som smäller i vänsterböjar och inbromsning hoppas jag är silentblocken som la av under körningen. Skulle kännas skönt ifall någon med "öra" kunde ge sin synpunkt på detta. http://www.youtube.com/watch?v=i-eJZ Där man får se en svart Kadett GSi, blå Focus RS, grön V70, blå Peugeot 206, mycket Manta A, Saab 900, röd Miata och röd Civic. http://www.youtube.com/watch?v=Z3pEd Här finns den svarta GSin, knallgul 740 med vinge, svart Sunny, silver 318iS, svart Opel Speedster, blå Focus RS, röd M3 E36 cab, svart Sunny, svart Speedster och silver 318iS. Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj -såld |
||||||||
Re:
Men Håkan då...... ![]()
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||||
Re:
![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||||
Re:
Jo jo, men när du gjorde ditt inlägg fanns det inte så tydliga bildbevis ![]() Sedan var det tillåtet att köra med helt nervevad ruta, lämpligt eller inte. och ja, jag hade min tacklucka tiltad, som du ser på tidigare bild. Min kupéfläkt har nyligen avlidit och jag var tvungen att få in lite luft iaf... ![]() _________________ Håkan Persson |
||||||||
Riktig kul körning och bra arrangemang av TPC
![]() Första gången jag körde på denna banan och måste säga att banan passade våra Honder super bra, iaf med tanke på hur många bilar med mycket mer effekt man fick köra om ![]() S partiet var mitt favoritparti, underbart och ligga i halvställ och bara dra igenom den. ![]() Det fanns en Porsche 944 med annorlunda front som vägrade släppa förbi mig och en svart Miata bakom mig i minst 7-8 varv, tills passet tog slut. ![]() ![]() _________________ Yashar Maleky Borås M3 E46 |
||||||||
Re:
haha, skämtar du med mig.. Är väl så nöjd som man kan bli! fy fasen va kul det där var!! ![]() ![]()
mm.. jobbigt sköna G-krafter i din bil Maciek, jag njöt hela vägen! ha det! mvh //Krister _________________ ![]() Volvo S70 2,5t TME1 -98 // Krister Johansson |
||||||||
Sjyst med film PeOR. Skoj att se sig själv köra precis som du sa. Minns att du låg bakom mig några varv, svårt att bedöma ibland men jag hoppas inte man var i vägen.. Hade även en svart Miata bakom mig några varv, någon härifrån kanske
//Robban |
||||||||
Re:
Var ju en grå 240i också på besök..... Trevlig tillställning trotts att jag bara kollade på ..... _________________ Marcus Gunnnarsson |
||||||||
Re: Lite filmer
Mycket kul att se. Men körningen tillsammans med den svarta Opel var roligast. Båda ni två började närma er släpp och sladd samt att ni åkte fort. Mycket kul. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Nästan bättre att sätta sin kamera i bilen bakom ![]() ![]() Ingen som fick med mig? Kul att veta hur pass det kränger.
Jag låg några varv bakom Leoparden - gjorde en film åt honom, har du sett den? ![]() _________________ Daniel Steiner |
||||||||
Nej jag har inte sett den ännu. Men jag kollar gärna in den när han eller nån visar den. Skulle vara kul med lite bildbevis på Leoparden i verkligheten ![]() Sedan är det väl bara för mig att hoppas att han inte är någon naturlig rattvirtuos numer. Annars blir det svårt att hålla diskusionerna på bra nivå hemma i Vilhelmina ![]() Måste säga att det är ett MYCKET bra initiativ att filma andra. Eller iaf lägga ut film på andra(en själv iaf) och hur de kör så man ser. Jag personligen skulle uppskatta detta så man får se sina egna brister. Även se sin bil och hur den beter sig under press. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Tyckte det var en kanonträff!
Mycket bra blandning på bilarna. Blev riktigt imponerad av väghållningen i GT3orna, EvOVIan och Z3M Coupén, lite svårt att bedöma vem som var kvickast, men kändes som att GT3orna o EvOVIan låg på snarlika tider som ca1:10 när dem hade fritt... Sen har jag lite ris till de funktionärer/funktionär som besiktigade eller vad dem nu gjorde. Verkade inte ha helt hundra koll på vad som gällde, hade man vart med på förarmötet o besiktigat bilen så var det bara ut o köra. Men när vi ställde oss i lineupen så kom funktionären fram och sa att vi inte fick köra utan vi skulle få vänta till 12 > ![]() När man senare gick o frågade en "ansvarig" så var det ju självklart att man skulle ställa sig i linen o ut o köra.. Vet inte hur många fler som råkade ut för det men vi var iaf 3 bilar som blev berövade på körtid. och inte undra på det, när vi senare ställde oss i lineupen så kom funktionären i fråga fram och frågade vad vi höll på med och om vi inte förstod vad han hade sagt och menade att ja ja, säger Domme att det är ok så visst.. men det är ju upp till er, nu har ni ju missat en massa körtid ![]() Men som sagt, träffen o arrangemanget var kanon och kommer gärna igen ![]() _________________ Mr Stig |
||||||||
Snygga bilder Peter! kul att några jag knäppte blev ok.
Roligt med film (även om man på denna träff bara var passagerare/åskådare) När jag kommer tillbaka från Öland (fredag) skall jag skynda mig att klippa filmen innifrån Tommys M coupe... Mot slutet av dagen var det roligt att följa fighten mellan Maciek, Domme och Leif. Power is nothing without control. Och motorsvagaste bilen var snabbast... Men det var väl Dommes andra bankörning? och Macieks 13689onde... ![]() ![]() ![]() Fighten mellan 2 polare med varsin likadan GT3a var ju inte direkt tråkig heller... Tack TPC och alla rejsianer för en trevlig dag! _________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||||||||
Re: 2007-07-15Rejsa träff eh menar volvo lol knutstorp
Jasså så det med dig jag hade en go fajt under ett av passen ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Var den andra Lotusen tror jag fick inte äran att köra i dina pass ![]() Körde Lotusen utan regskylt ![]() |
||||||||
OK ![]() Synd för det vart en go fajt ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Vi får ta det nästa gång ![]() Då har förhoppningsvis kolfiberstolen och 4-punktsbältet kommit så man slipper spjäla med ben och armar för att sitta kvar i stolen ![]() |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 20430 besök totalt |