Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2029 besök totalt |
Här ar den http://www.sskracing.com/Program/Sta
Hälsningar #62 Lars P.s. som för övrigt tycker att det är billigare idag än för 30 år sen eller än att tävla i norge och danmark. _________________ Lars Brandström |
||
SSK Dyrt ?
Vad är start avgiften nu i SSK ? Jag har nyss betalat startavgiften till Anderstorp SPVM= 2600:- plus träning 3x400:- !! _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
Re: SSK Dyrt ?
2300:- för en helg (dubbeltävling), 1800:- för renault juniorerna. Träning 400:- första passet därefter 100:- per pass. Se även inbjudan på ssks hemsida |
||
Re: SSK Dyrt ?
![]() Efter dina inlägg om att de e "billigt" med bla. transponder !!!!!!! För de e billigare !!!!! Kom o åk med oss... ![]() _________________ Bengt Nordin |
||
SSK
Ja vet inte om min bil passar in ? Det är en modsport seven ! Jag körde i SSK serien på 80 talet då var vi 72 startande på kullen i en klass (perelli cup) och allt var på topp nu går ryktena om dålig stämning mm. I SPVM är det mycket bra stämning och man får hjälp och goda råd. Men .... SSK (Stockholms Sportvagns Klubb) kanske släpper in oss ? _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2029 besök totalt |