Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2013 besök totalt |
2007-07-28 Uråsa Slalom
Hejsan, Vi är ett gäng grabbar som hyrt Uråsa Flygfält lördag den 28 juli för köra slalom. Vi har begränsat till 15st rejsa.nu platser för att maximera körtiden! Start kl 09.00 och vi kör till 15.30 tiden kostnad 300:- För de som är sugna på after race så har vi fest på kvällen på min loge 2 mil norr om växjö, live rock, mat o dryck (öl,vin,sprit, groggvirke), trevliga människor och riktigt bra röj för 150:- per person. Vi frågor är ni välkomna att ringa/maila mig 0702-999099, bjorre82@hotmail.com Anmälan görs här: |
||||||
Re:
Blir nog inte fler gånger denna säsongen men vi brukar hyra en gång per år när vi blir leksugna ![]() |
||||||
Re: 2007-07-28 Uråsa Slalom
Välkommen! Fest också eller bara körning? |
||||||
Re: 2007-07-28 Uråsa Slalom
Tyvärr bara körningen. Ska upp tidigt dagen efter för att åka till Anderstorp. Betalning på plats? _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Re:
Det kommer bli en blandning av öppna snabba partier och knixigare långsamma. |
||||||
Re:
Tack!!! Jag hör av mig i veckan Jannis. Hade varit kul om du kommer med GT3an och din bror brukar väl också vara sugen på att leka lite? ![]() OT: Tack för hjälpen med Porschen, bromsar känns kanon nu! |
||||||
Tjabba , Kul att bromsarna känns bra .
Ja brossan e lite sugen oxo . vi får se hur vädret blir till helgen . ![]() /J _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Re:
Ja jag hoppas verkligen det blir sol i helgen eller i alla fall uppehåll.. |
||||||
Tja, lite konbana är ju alltid kul. Hade varit trevligt med en grogg på kvällen, kanske om jag kan ordna barnvakt då sambon jobbar kväll :-(
Så om jag inte löser barnvakts dilemmat så är jag gärna med till ca. kl 13, om det funkar för er? _________________ Jesper Alvarsson Dodge Viper SRT-10 BMW Z4 3,0i Supercharge (E85) [Såld] BMW e36 328ci [såld] Mazda MX-5 Miata [såld] |
||||||
Re:
Du är välkommen! Hör gärna av dig så fort du vet om du kan hänga med på kvällen så vi har tillräckligt med mat (sprit kommer vi nog se till att vi har lite extra ![]() |
||||||
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Re:
Nu är det 8 st bilar, 2 hojar och 2 radiostyrda 400km/h Jetplan anmälda ![]() //Björn |
||||||
Re:
Barnvakt är fixad, så det blir en heldag +kväll om inte anmälningstiden gått ut ![]() Hoppas på bra väder! _________________ Jesper Alvarsson Dodge Viper SRT-10 BMW Z4 3,0i Supercharge (E85) [Såld] BMW e36 328ci [såld] Mazda MX-5 Miata [såld] |
||||||
Re:
KUL!!!! Syns imorgon! |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2013 besök totalt |