Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1030 besök totalt |
Kontaktinfo Ljunbyhed
Hejsan alla banrävar ![]() Är nämligen så att jag måste få tag på någon kontaktperson till banan i Ljungbyhed. Är väldigt akut, så jag uppskattar verkligen om någon som kanske vet vem man kan kontakta för hyrning av banan skickar ett PM eller skriver här direkt med lite kontaktinfo. Har sökt lite överallt men inte hittat nån sida eller kontaktperson ![]() Tack på förhand! MVH István _________________ István Csiszár |
||
Lycka till att hyra där, då de gör skillnad på folk o folk.
Tänk på detta bara. MIitt arrangemang i höstas måste ha varit utav det allra säkraste som fanns, en bil på banan i taget. men de ansåg det vara rent sagt farligt & sade nej till vidare uthyrning till mig, dock med "skitsnacket" om att polisen visst hade haft spaning på oss som körde... javadådå? & så ville de plötsligt införa krav på att dte var ett registrerat företag som hyr okså. Efter 5-pappscupen i Febriari så var det plötsligt totalstopp för tävlingsverksamhet inne på området. Men ändå fick MGCC köra sin tävling i Maj. bara lite varningens ord på vägen www.activus.se Just pågår det en omstrukturering inom hela området då PEAB.AB precis köpt alltihopa. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Tack så mkt för sådant snabbt svar!
Låter ju helt otroligt att de du säger, hoppas verkligen inte vi får några problem med det. Jag ska hyra åt Honda Performance Club, hoppas som sagt inte det är några problem med det. Vi hyr ju flera banor varje år, och aldrig några problem att hyra större banor. (sålänge man är ute i tid) Men tack återigen! MVH István _________________ István Csiszár |
||
Re:
Porscheklubben hade väl träff där för någon vecka sen, så det kan inte vara helt omöjligt att hyra. Varför skulle Polisen haft spaning ![]() Vad ska dom spana på nästa gång, golfspelare? |
||
Ringde de idag och hyrde banan, va inga problem alls..
Hon frågade bara vad vi skulle ha banan till, så sa jag att vi skulle ha det till för "förarutveckling" ingen tävling eller något i den stilen. Och det va inga problem så länge vi inte tävlade sa hon! MVH István _________________ István Csiszár |
||
Re:
Skall ni köra bana efter SBF-banskissen då eller konbana eller vad ??? Banskissen gäller inte längre då de utan att meddela , har flyttat ett fast staket närmare banan. Innan gick det att flytta detta staketet temporärt vid tävling/bankörning, går ej längre. k _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1030 besök totalt |