Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10416 besök totalt |
Re:
Det körs motorcyklar på Fredagen till 17, så jag tror inte du blir populär om du släpper loss din S14 maskin bland alla tokar på 2-hjul ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Japp, det är en medlemsträff mer än någonsin då Knutan är vår traditionella sommarträff.
Den S14 motorn brukar ju skrämma slag på tvåhjuliga tokar några mil söder om Knutan ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
ok, tack. om man vill göra bra reklam för klubben och få fler intresserade av medlemskap så borde man släppa in åskådare till träffarna.. Man vill ju gärna veta vad man blir medlem i. ![]() _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
Detta är en medlemsträff, dvs medlemskap i Sport Club eller Club Schweden krävs.
Fullt fokus på att medlemmarna ska få valuta för sitt medlemskap. Är man galet nyfiken går det att lösa medlemskap på plats. Garanterad glädje ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Vad bra då löser det sig ju...Får bli medlem på nytt igen då..lite tidigare än planerat utan bil, men det får gå...Vi ses ![]() _________________ Jonas Götesson |
||||
Re:
Så alla mekaniker, teampersonal m.m. till förare i Cupen måste vara medlemmar innan dom släpps innanför grindarna (även om dom kommer till fots?) om dom inte har medlemskap? Missförstå mig inte, vill inte mucka gräl, men jag känner inte igen det här från andra "medlemsträffar", DM, Kvällsträningar m.m. där man endast behöver vara medlem för att deltaga på ngt sätt. _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
Nu mekar flertalet av Cupförarna själva, men finns det en mekaniker, eller en arg hustru till en Cupförare/gatbilsförare som inte har frågat om lov, och inte är medlem så kommer givetvis han/hon in på området.
Vill du fortsätta att dra det till sin spets: Vi kommer ju knappast att stoppa Kungen heller om han har vägarna förbi och saknar medlemskap ![]() Även om det är mycket svårt att förstå varför han inte redan skulle vara medlem ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Hehe, jo det är sant.. Har fått ett väldigt seriöst och trevligt intryck av klubben och det är mycket möjligt att jag löser medlemskap redan på söndag, ville bara ha lite feedback och motiveringar till mina undringar. _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
Re:
Han är hedersmedlem i BMWCS... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Tack, det tvivlar jag inte på! ![]() _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10416 besök totalt |