Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 10773 besök totalt |
var på presskonferensen efter race 2. Larini var skitsur och ville inte säga någontng egentligen. Alain Menu som vanligt trevlig, men trodde att det skulle bli litet snack i teamet. Richard menade i intervjuerna efteråt att han ville tillbaka till WTCC och (mellan raderna) att detta var ett sätt att visa vad han kan. Det kallar jag att köra sitt eget race!
Turbo Cupen tillhör Calle Jahn, stor Porscheentusiast. Har t.o.m. en Porsche Diesel i ladan utanför Båstad. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
Calle känner jag till. Han körde en 911 Carrera tidigare som skruvats ihop här i stan. Tror vi har kört något "på skoj"-lopp i folkrace emot varandra också...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
![]() ![]() ![]() Lite blött även här. ![]() ![]() ![]() Rydell på väg upp. ![]() ![]() ![]() Zanardi har inte direkt långt till bilen framför ![]() ![]() ![]() ![]() och så Larinis tappra men dödsdömda försök att ta tillbaka förstaplatsen. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 10773 besök totalt |