Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8847 besök totalt |
Nu behöver vi inte spekulera längre. Resultatet är uppe
![]() Tufft och jämt i toppen på C: 1. Josen 31 2. Pär H 29 (inbördes möten) 3. Anders 29 4. Dennis 27 5. Eddie 22 För en gång skull hade jag hundradelarna på min sida. Höll 8:e platsen och slog Hans Drangel med 0,04 sekunder ![]() |
||
Re:
Ja, det är verkligen jämnt, kul! _________________ Pär Hylander |
||
Roadsport A
Läget i Roadsport A är att det är en suverän ledare och därefter lite tätare 1. Janne Persson 45 2. Bengt Metz 34 3. Anders Hofverberg 30 4. Bo Johansson 10 Bo Johansson vann i fjol på Ljungbyhed så man har svårt att sia Kommer Robin Wachman till start i år? Mats olsson? / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
Resultatet var ju inte så illa som det känndes såhär i efterhand. Superskoj att det är så jämt i serien
![]() ![]() Får tacka alla som lagt upp bilder från dagen ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
Re:
När jag ser sammanställningen för hela Roadsport C serien påminns jag återigen om Bulltofta och jag blir så förbannad på mig själv att jag körde utanför en kon andra omgången och så oerhört besviken att tredje omgången ströks. GRRRRR och snyft!!! Man får väl gneta sig ikapp helt enkelt... ![]() Vi ses på KM4, P-o _________________ P-O Håkansson Elan +2 S130/5 - MX-5 RF - BMW i4 M50 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8847 besök totalt |