Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1337 besök totalt |
SS Emmaboda, nån som har bokat med plats för en extra bil?
Ja som sagt är det nån i närtid som har bokat SS banan och har plats för ytterligare en bil. Är verkligen sugen på att testa bilen med nya setupen på nya asfalten. Mvh Peter _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
Har du bil??
![]() ser inte nån projekttråd vid din signatur! ![]() kon igjen nu!! vi vill ju se djuret!! _________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||
Re:
![]() Man börjar ju undra.. har varit mycket sånt här med delar som inte kommint osv ![]() Men nu börjar jag bli på "G" Skall försöka lägga upp en projekt tråd! ![]() Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
Re:
Jag försökte man det fannsi inga platser kvar.. hamnade som reserv! Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
Öhh, har du missat http://www.944sverige.com/forum/view
Synd att jag missade detta men det kanske finns en möjlihet att komma med om någon hoppar av i sista minuten. _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
På fredag kör en lokal motorsportklubb som har ett lokalt mästerskap.
De har Emmaboda från morgon till kväll. På lördag kör Toyota Club Sweden och på söndag kör Ringrunners. Har du några trådar att dra i där så kanske ... _________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
||
|
||
På www.porscheklubben.se har det pratats om extra platser
![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Re: SS Emmaboda, nån som har bokat med plats för en extra bi
om du fortfarande är intresserad så kommer 7-8 Viper + div annat att köra den 1 september. Det finns fortfarande plats! PM'a! _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
Det är det här som gör det kul med Rejsa.nu(och kanske även andra forum)..
Man ställer en fråga och folk har nästan omedelbart fin fina svar! Lördag känns lite tajt måste känna lite på bilen först och göra dom sista finjusteringarna! Ser ut som jag skall ta en sväng ner 9 september håller på att kolla så att allt funkar på hemmafronten! Tack för svaren! Mvh Peter _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
Re:
Säg till om du behöver kartläsare. ![]() Lycka till! ![]() _________________ -- |
||
Re:
Denna platsen är öppen för hugade, inte bara puppan alltså! _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1337 besök totalt |