Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5576 besök totalt |
Re:
Kanon ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
Re:
M3 E30n funkade bra efter omständigheterna, det blir att invenstera i nya kamma och en massa väghållning sen jäklar. Men det var riktigt kul att ha den där under helgen, tyvärr fick jag inte provat den själv på banan men Maarit var nöjd. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||||
Re:
Låter ju bra...hon pinnade på bra runt tycker jag ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
Bra film, Arne!
![]() Skitkul att se sig själv, måste skaffa videokamera märker jag... Det är riktigt nyttigt att se hur man träffar de olika partierna. Våra varvtider kan verkligen inte skilja många tiondelar åt, i princip konstant avstånd vid start/mål varje varv. ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||
Re:
Då har jag köpt ett "Arne" kitt ![]() Skall monteras till helgen, kanske så lär man sig varför det går så jäkla sakta ![]() Arne: Har du monterat kameran på utsidan av taket? _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Re:
![]() Problemet är bara att hela videon blir överexponerad pga hans ständigt nyvaxade bil, allt blir väl bara ett stort vitt sken ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Patrik skrev
"Problemet är bara att hela videon blir överexponerad pga hans ständigt nyvaxade bil, allt blir väl bara ett stort vitt sken" Det stora vita skenet är kanske inte Herr Samsons mörkfärgade bil utan en VIT bil som alltså är vit lackerad................... ![]() _________________ Per-ola Mattsson |
||||||||
Re:
![]() Fan Per-ola nu är du på hugget alltså! ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5576 besök totalt |