Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1022 besök totalt |
Konbanor skåne / Var köpa koner..?
Hej! Har bytt bil till en lite 206:a CC. Min första "lilla" bil så att säga. Så tänkte att ett lämpligt sätt att öka min egen förmåga med bilen är att kötta lite olika konbanor. Finns det lite lämpliga evenemang i skåne eller i nedre delen av småland..? Samt vart i hela friden köper jag såna där små söta röda koner nånstans..? (Pinsamt nog så hittar jag verkligen inte nån affär i hässleholm som säljer sådana...) Nån annan här som kör 206:a som man kan utbyta lite erfarenheter med, kanske någon i hässleholm..? Var lite osäker på placeringen att detta, så får väll be om ursäkt i förebyggande syfte till moddarna ![]() //Peter _________________ Peter Valdt |
Jag har köpt 30 cm koner hos Bareko, iofs direkt i butik i Göteborg, men de har även webshop.
http://www.bareko.se/sport/index.htm _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
Jag har dels köpt konor på Jula, dels hos ATA som både äsljer och hyr ut utrustning för vägunderhåll, byggen etc. www.ata.se. Kruxet har jag för mig att odm bara säljer till registerade företag om jag minns rätt.
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1022 besök totalt |