Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Någon som samlar på tidningen EVO ?
1482 besök totalt
John Kjellsson
Ängelholm
Här sen Mar 2003

Trådstartare

Jag söker några nummer av EVo ifrån 2005 - 2006 där det finns artiklar om "target 8 minutes" BMW M3:an.
Har blädrat i några men skulle var jätteglad om någon skulle kunna kopiera dessa artiklar - mot ersättning givetvis!

En rad artiklar om hur en av redaktionsmedlemmarna bygger om en BMW M3 GT med ett mål! att få den att gå ett varv på ringen under 8 minuter.

Jag bor i Ängelholm om det skulle finnas någon i närheten.

Tack på förhand! / John

Ljungby
Här sen Jul 2003

Re: Någon som samlar på tidningen EVO ?

John Kjellsson skrev:
Jag söker några nummer av EVo ifrån 2005 - 2006 där det finns artiklar om "target 8 minutes" BMW M3:an.
Har blädrat i några men skulle var jätteglad om någon skulle kunna kopiera dessa artiklar - mot ersättning givetvis!

En rad artiklar om hur en av redaktionsmedlemmarna bygger om en BMW M3 GT med ett mål! att få den att gå ett varv på ringen under 8 minuter.

Jag bor i Ängelholm om det skulle finnas någon i närheten.

Tack på förhand! / John

Jag har en (den första) hemma nånstans. Kan kolla ikväll.
De köper bilen och servar och byter massa grejer.

Läste tyvärr bara den tidningen. Hur gick det för dom sedan?

Fredrik L
Göteborg
Här sen Nov 2002

Jag har alla nummer hemma, dock så är jag inte hemma på 3 veckor men skicka ett PM runt den 10/9 (annars glömmer jag av det) om det inte löst sig innan så ska jag kunna fixa det åt dig

Shoppingclion
Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004

Jag har också alla nr om ringen-M3:an men de ligger hemma hos mina föräldrar så jag kan inte fixa det förrän jag är där nästa gång vilket lär dröja någon månad.

De har inte klarat 8min än, nästa steg var aerodynamiken med platt underrede och lite sånt.

Kävlinge
Här sen Nov 2002

Jag har också hela serien om deras M3, kan nog scanna in och skicka det i början på nästa vecka om du vill.

Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002

Re:

Eddie Varvstopp skrev:
Jag har också hela serien om deras M3, kan nog scanna in och skicka det i början på nästa vecka om du vill.

Är också intresserad av dom artiklarna.

Citera
John Kjellsson
Ängelholm
Här sen Mar 2003

Trådstartare
Rejsa är fantastiskt! Det har sagt förr! men det tål att skrivas igen.
Jag ställer mig med öppna armar på john.kjellsson@telia.com

Mvh John

Brämhult
Här sen Jan 2003

Finns det möjlighet att skicka mailet även till mig så skulle jag vara jättetacksam!

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Jag är också intresserad! Mitt ex av första artikeln ligger kvarglömt i något flygplan någonstans

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Markus97
Arvika
Här sen Aug 2006

För allt i världen... Jag också!!!!!
markusj97@hotmail.com

vore jättetacksam!

Citera
Axel Byrmo
Smörvik
Här sen Dec 2004

orkar ni med en till så skicka till axel_byrmo@hotmail.com också

Då lovar jag att köra under 8 minuter i vår...

SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Hoppas jag inte förstör nåt nu, men jag har för mig att slutsatsen var att det är omöjligt att köra under 8 minuter med de förutsättningar de hade. Har ett svagt minne att de låg kring 8.15

Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002

Re:

Erik B skrev:
Hoppas jag inte förstör nåt nu, men jag har för mig att slutsatsen var att det är omöjligt att köra under 8 minuter med de förutsättningar de hade. Har ett svagt minne att de låg kring 8.15

Vad är det för inställning? omöjligt? Hade dom tajt budget eller dålig förare?

Skicka gärna till mig också. samuel@essell.se

Lidköping
Här sen Apr 2004

Någon får gärna skicka vidare även till mig!
hilmersson.tobias@gmail.com

Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Här skickas minsann ingenting...
Då intresset är stort har jag lagt ut en zippad fil med .jpg filer som ni kan tanka hem (så slipper jag glömma att skicka till någon ). Jag tror att jag har fått med alla artiklar där deras projekbil är med men tycker ni det saknas något så skall jag komplettera.

http://w1.733.comhem.se/~u73308570/8minM3.zip

Jag hoppas detta blir bra (något ex var lite fuktskadat ) och ursäkta att ni fick vänta.

Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Eddie Varvstopp skrev:
Här skickas minsann ingenting...
Då intresset är stort har jag lagt ut en zippad fil med .jpg filer som ni kan tanka hem (så slipper jag glömma att skicka till någon ). Jag tror att jag har fått med alla artiklar där deras projekbil är med men tycker ni det saknas något så skall jag komplettera.

http://w1.733.comhem.se/~u73308570/8minM3.zip

Jag hoppas detta blir bra (något ex var lite fuktskadat ) och ursäkta att ni fick vänta.

Tänkte precis föreslå att lägg upp det istället men du var tillräckligt snabbtänkt så jag slapp thumbs up thumbs up Stort tack thumbs up sånt här intresserar nog många

Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Re:

bmw130 skrev:

Tänkte precis föreslå att lägg upp det istället men du var tillräckligt snabbtänkt så jag slapp thumbs up thumbs up Stort tack thumbs up sånt här intresserar nog många

Haha, snabbtänkt vet jag inte om jag är men däremot lat . Kul att det uppskattas .

Allmänt banåkaforum
1482 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande