| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Kinnekulle 15/9 med BMW SC
|
1, 2 >> 6603 besök totalt |
|
Det är dags att börja inför Kinnekulle.
En inbjudan finns numera på vår hemsida: http://www.bmwsc.com/docs/inbj_kinnekulle_070915.html Träffanmälan och inbetald träffavgift senast 11/9. EDIT: Frivilliga arrangörer : Anders Regnell Fredrik Regnell Michael Hedlund Jan Skjöldhammer Michael Franzetti Martin Spetz Conny Palm Tack
Flaggviftandet sköter vi själva denna gång. Våra vänner Audi Club Sport kommer att vara med oss på Kinnekulle. Licensierade förare från andra klubbar är också välkomna. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||||||
|
Den här gången ska jag se till att komma! Inga undanflykter som att jag måste ner och köpa ny bil eller nåt sånt :-)
Ser fram emot det... kinnekulle är en kul bana! /Magnus |
||||||||||||||
|
Re:
Själv så hoppas jag på regn _________________ Patrik Skoog |
||||||||||||||
|
Nä inget regn... ska vara torrt och fint så jag kan testa mina nya bromsar ordentligt!!
/Magnus |
||||||||||||||
|
Re:
Sluta svär för tusan , inge regn tack.
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
|
Re:
Men Marcus, då går det lite långsammare och du kanske slipper bli åksjuk
Aha, ni i modifierad är rädda för att bli omåkta av oss i standard, där har vi det
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||||||
|
Re:
Nej inte rädd för regn alls eller omkörningar, för jag kör ju fortare även fast jag blir åksjuk och spyr
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
|
Re:
||||||||||||||
|
Re:
Men på Kullen kommer det inte räcka...
Rackarns vad taggad jag är på lite positiva resultat nu! Grrrr....
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||||||||
|
Re:
Det får vi allt bli två om fast jag gissar på att det blir en fight med fler än två inblandade
||||||||||||||
|
Re:
Jepp! Ska vi gissa att du, jag och Randau kvalar inom 3/10 sekund som vanligt, eller?
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||||||||
|
Re:
Givetvis, men det är jag som tar pole
||||||||||||||
|
Re:
Givetvis kommer det att gå mycket fortare nu, med nya klistermärken
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||||||||
|
Re:
Har du hard-top Magnus? _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||||||||
|
Re:
Japp jag har kvar original-hardtopen som jag köpte i våras till min 3.0'a i för att få köra bilen på SC's träffar... en grön hardtop på estorilblå bil... läckert! ;-) Har ju en stylinghardtop i bilens färg också men då jag inte fick köra bana med den så fick jag köpa en extra hardtop att ha just till bankörningen :-) /Magnus |
||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 6603 besök totalt |