Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Simulator med Finska banor?
1132 besök totalt
Puppe
Finland
Här sen Jul 2004

Trådstartare

Hejsan!

jag fundera att köpa mig en simulator till min PC, men eftersom jag bor i Finland och vill göra lite nytta med nöje så skulle jag vilja he en simulator med så många Finska banor som möjligt, t.ex Kemora, Jurva ring (botniaring) och Ahvinisto, gärna också andra nordiska banor, Vet att Kemora finns till GTL men finns det fler finska banor till den simulatorn? och hur är det med GTR har det några finska banor?

mvh:

Gyllner
Linköping
Här sen Feb 2006

Ny på att skriva
inlägg i forumet

till gtr 2 finns det vad jag vet 3-4 finska banor tror jag, sedan så finns knutstorp, mantorp, falkenberg av de svenska att ladda hem. av det övriga nordiska så tror jag att det bara är moirana som finns..

Uppsala
Här sen Dec 2006

Som ovanstående talare säger så finns det finska banor till både rFactor och GTR 2. De finska banor jag har till GTR 2 och har sett ute på nätet är Kemora, Ahvenisto, Botniaring och Keimora (någon gammal bana i Finland som eldhärjades om jag inte minns fel).

Danska banor har jag bara hittat 2st av, båda till rFactor. De är Ring Djursland och Roskilde Ring (riktigt gammal bana). De banorna jag nämnde till GTR 2 tror jag finns till rFactor också.

Svenska och norska banor är de Gyllner nämnde. /MVH

Svenska Wankelregistret
Citera
Puppe
Finland
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Tack för alla tips, blir nog att köpa både GPL och GTR 2 då!!
En bana till som jag skulle vara intresserad av är rudskogen, någon sov vet om den finns att fås??

Racingsimulatorer
1132 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande