Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3710 besök totalt |
Re:
![]() |
||||||||
Re:
Nja jag har en 13 årig dotter sen tidigare! Blir tvungen att hänga på ungdomsgårdarna några år ![]() |
||||||||
Re:
Jag också faktiskt...så vi ses både på söndag och sedan på GR....kom igen Libell - du borde försöka hänga med..... _________________ Stefan Hasselgren |
||||||||
Re:
Ja visst borde han. Vi får ta till Finsk övertalning. ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||||
Re:
Sagt och gjort.. nu ser det ljusare ut boka en plats åt mig oxå _________________ Henrik Troeng |
||||||||
Re:
JAAA! Skit kul! Gå in och anmäl dig på www.stacc.se _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||
Re:
Så där ja Mycket trevligt _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
|
||||||||
Re:
och nu är även jag anmäld och betald, hoppas bara min stannar inne i 2 månader till så det inte blir någe strul... ![]() PS Grattis! För tidigt att ta med honom och fostra honom i banåkandets härlighet? _________________ Henrik Troeng |
||||||||
Re:
Tackar ![]() Nacken klarar nog inte G krafterna ännu ![]() Kollar på möjligheten att montera HANS på en Mycket liten rejs hjälm ![]() |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3710 besök totalt |