| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Problem med GTR2!
|
1037 besök totalt |
|
Problem med GTR2!
Nu har jag inhandlat GTR2 och jag instalerade det igår och allt var frid och fröjd! men när jag när jag ska börja spela och kommit så långt att man ser banan man ska köra och väntar på att rutflaggan kommer fram ner i högra hörnet så slocknar skärmen av och inget händer!!
och provar jag starta om skärmen så står det bara "no signal" Jag har provat att söka efter liknade fel på internet men inget liknadende har jag sett, jag har också provat avinstalera och instalerat det på nytt men inget hjälper! det tyder på grafikkortet, men det är ett 128MB så det borde räck på det sättet! Hjälp!! vill ju börja köra!!
_________________ Patrik Kulla BMW M3 -01 SMG |
||||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
Re:
jepp har både skärm och "GTR Configaration" på 60Hz
Alltså du menar vid "GTR Configaration" för där har jag provat att ändra lite från och till för tillfälle: Video Driver: RADEON 9200 SE Resolution: 800 x 600 16bit Shade level: Auto För övrigt har jag uppdaterat till version V1.1.0.0, och jag kan köra #driving school" och vissa banor på "Time Trial" men inte t.ex Anderstorp för där stängs skärmen av eller om det är grafikkortet och Hockenhieim så låser sig programmet strax före man ska börja köra, men då går t.ex. Barcelona kunde jag köra...
Jag har ställt in "general Detail" till low också men inget har ändat hittils och min dator skulle för övrig borde räcka till, det är en 2,6GHz med 768MB ram, men DVD stationen är 6år gammal om det skulle kunna inverka?? _________________ Patrik Kulla BMW M3 -01 SMG |
||||
|
_________________ Ainis Noritis |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Problem med GTR2!
|
1037 besök totalt |