Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (6110 totalt) |
Är det nån som ska dit å köra både Lördag å Söndag.....jag tänkte det! (en sväng på Lördan iaf)
Hm, undrar om det kommer bli en massa bilar som vill köra på Lördagen....lång kö å lite köra?? ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||
Re:
om intresse finns så kör vi fram till 18-19. Schema för lördagen som vi fått av Jensi: 10.00-11.30 Första gänget ut på banan. (Nattracet Challenge) 11.30-12.15 PAUS. (uppvisningar på banan) 12.15-12.30 Återställning RS-bana 12.30-14.00 Andra gänget ut på banan. (Emma racing) 14.00-15.00 PAUS. (uppvisningar på banan) 15.00-15.15 Återställning RS-bana 15.15-16.30 Tredje gänget ut på banan. 16.30-17.30 PAUS. (uppvisningar på banan) 17.30 - Återställning av RS-bana. Finns det intresse kan körning fortsätta fram till ca klockan 19. _________________ Sandra Hall ![]() Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||
Re:
Sorry för min något griniga ton, var väl för tidigt för mig. Och nog gick det att köra hela dagen :-) |
||
Jag kommer att köra med Fabian imorn då Frugan behöver "stor"bilen!!!
OT: va på Barkaby idag och körde bilen i test bänk!!!! va väldigt kul att få reda på vilken effekt man har !!!! octavia RS -06 : 277Hk/397Nm!! väldigt nöjd! _________________ Matthias Karlsson Skoda Octavia RS II BMW 320D Optimerade av VTECH Vinnare av MSLS 2009 |
||
Dagens rapport: Ser ut som en tomat i ansiktet. Att man ALDRIG lär sig.
![]() De som var på SCF och testade att köra fick nog köra så det räcker och blir över. Såg ut som att alla hade kul iaf. Min guldstjärna går till damen med den svarta Imprezan, Catrine tror jag hon heter. Tror nog inte att det var någon som körde lika många vändor som hon. ![]() Kan meddela att det är väldigt bra skyltat och man bör inte kunna åka fel. Man åker in på vägen som går på vänster sida av IKEA. Var gärna ute i god tid då det lätt blir kö in på området. Ankomst efter 9.30 accepteras enbart om man har fått godkänt av tävlingsledningen. Något som jag blir glad över är JÄMNA PENGAR... _________________ Sandra Hall ![]() Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||
Re:
Tjena, kul att du bromsat bilen. Jag antar att 277 Hk är en en uppskattad motoreffekt utifrån en antagen förlust% i drivlina. Vad gav den på hjulen? Min A3 gav 220Hk / 340 Nm på hjulen med original Ko3S september 2003 i Rototest (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Please alla som brukar vilja diskutera, låt oss inte ta upp diskussionen om hur stora drivlineförlusterna är eftersom det råder många tvivelaktiga uppfattningar i frågan. Det som räknas är ju ändå vad som i slutändan knuffar fram bilen. )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) _________________ Christian Lindblom |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (6110 totalt) |