Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5672 besök totalt |
Hej på er, galet skoj igår! Mindre kul när vi kom hem o skulle lasta av bilen i ösregn.... Ensam tjej som vanligt men jag hade lika kul för det!! Tur att ni är så snälla o tålmodiga med mig
![]() Ha det så najs alla, ses nästa år då ska jag komma 1,35!!! _________________ Camilla Käller -Saab 9-3 Aero, 01- BAD BAD GIRL -cause good girls have no fun- |
||||
Tackar för en trevlig dag
![]() ![]() _________________ Rasmus Niklasson Saab 900 Aero Svart/Guld... http://www.garaget.org/Ralle ..::Vill du ha bilen Rekonditionerad Pm'a mig::.. |
||||
MZM och Stefan: ok, då ändrar jag det. Jag vet inte vem det var som skrev ner den tiden med konträff. Bra kört av dig, MZM, du gav ju mig pisk...
![]() ![]() Jag är imponerad av Ingmars tid med. Bra rattat! ![]() För min egen del gick det inte så bra tidsmässigt. Jag trodde ju att det skulle gå fortare denna gången, men icke. Nästa år blir det förhoppningsvis RX-7:an som får känna på Superstage, och då ska jag allt under min nuvarande tid på 1.33.36. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Värst vad ni är flitiga på att skriva här,, En hel del bra tider måste jag säga, trotts att vädret inte ville sig rikgit!! Jag får väl vara nöjd med min 7e plats,, NOT
![]() ![]() Hoppas att alla hade kul! Det blir några träffar nästa år med, får hoppas att ni är lika sugna då! PS. Välkommen till snabbare än Mäcen klubben obizzz ![]() _________________ Philip George |
||||
Tack för en trevlig dag, saknade urisen kanska rejält, men jag fick ju ratta farsans A4:a, men nja, någon quattro var det ju inte(resultat listan) då hade det blivit lite bättre tider, men den hade nog mer R-däck än gatdäck om man ska vara ärlig(och det ska man) Dunlop SS race(inte farsans), och chip 215hk. Hoppas ni passade på och ha roligt ni i täten för nästa år är jag snabbast
![]() ![]() Ses till våren ![]() oops! Man var väl inte för kaxig nu ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Re:
Jag kan nog inte vara mer eggad, 1.30 ska passeras nästa år så är det bara. ![]() _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
||||
Re:
Du är inte ensam! ![]() ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Då var det dags för lite bilder.
Kika här för alla jag lagt upp: http://www.martinoberg.se/foto/ssfot Bilderna 52-58 är tagna av Sebastian Gottfridsson (Zebb) och 59-60 av Bengt Öberg, resten har jag tagit. Tar med lite inför-bilder också ![]() ![]() ![]() När den väl är klar lär den bli snabb, särskilt med de här däcken ![]() ![]() Mäcen bara skrattar åt det hela... ![]() Racekatt på MX-3:an ![]() ![]() Någon som kan gissa vad de håller på med? ![]() ![]() ![]() Såhär ser en ratt ut säger Bengt ![]() Nästan som att köra själv ![]() ![]() Vällastad sjua ![]() ![]() Zebbs hemliga skruvgömma ![]() ![]() Gänget samlat... ![]() ![]() Den här bilden på Karl är jag extra nöjd med ![]() Ska den vara så hög där fram Karl ![]() ![]() Mäcen är laddad... ![]() Hållbara stolar de har i Emmaboda ![]() ![]() ![]() Karl skulle inte lyckas komma under 1.30 den här gången heller ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Avslutar med två bilder på de inhoppande fotograferna ![]() Bengt ![]() Sebastian _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5672 besök totalt |