Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5253 besök totalt |
Anmäld. Får jag ihop E36:an tills dess blir det nog den. Annars kommer jag i en trött gammal E30.
![]() |
||||
Re:
Ta e36:an. Vill se hur fort man kan köra med en gat m3... ![]() Kommer pumpa dig på info på plats, har lovat köra 1.03 utan R-däck...kan du lösa det åt mig? ![]() _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
||||
Re:
Samuels "trötta" E30 räcker gott för att skrämma slag på många med dålig uppsikt bakåt ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Lite svårt att köra på 1.03 när man inte får ta tiden. Annars hade det varit fullt möjligt. Kan väl köra på 58blankt med min gamla E30. Men inte denna gången. ![]() |
||||
Re:
Menade inte att e30 skulle va sämre utan bara att om man har samma bil finns ju ABSOLUT INGET kvar att skylla på... ![]() Har sett att du kör din "trötta" e30 på 1.20 i SS så den funkar nog den också! _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
||||
Hotell bokat
![]() Blir premiär på kullen för mig , lovar att försöka ha uppsikt bak ![]() (stort orange rundningsmärke...) några andra, ej bmw/audi som skall dit? _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
![]() Javisst Måns Har precis anmält mig, dock inte med BMWn som jag måste byta motor på, hinner jag med det ![]() gammal Porsche 928...... ![]() ![]() Mvh Conny _________________ Conny Larsson ------------------- BMW E46 330i BMW 325M E36 BMW M5 E39 Hamann Edition BMW SC #461 |
||||
Conny,
Vi har inget emot Porschar. Det går att köra om dessa bilar också ![]() Peter, Har du vägarna förbi så stanna och hälsa. I morgon stänger vi anmälan. Sörpan har alltså fortfarande en möjlighet att dubbla sitt årliga antal.... ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Jag är en gammal man, tänk på det... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Bokad, premiär även för mej på Kullen!
Tänkte boka boende här: http://lackokinnekulle.vastsverige.c Får man lite slantar över att lägga på gummi istället ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re:
Det är korrekt. Förarlicens racing behövs, men du är givetvis välkommen till klubben som BMW-ägare när du har licens ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Det verkar som om det ska bli vettigt väder på lördag. Växlande molnighet och 15 grader varmt.
Länk till vädret på Kinnekulle ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
Re:
Då kanske det kan regna ändå!! *hoppas* ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Sluta hoppas ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Re:
![]() Vädergudrana har inte lovat regn. Vill du ha regn Putrik så får du torrköra under slangen på tvättplatsen. Då kanske du också har en möjlighet att vinna för första gången.... ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5253 besök totalt |