Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (6744 totalt) |
Märkte att jag var lite väl hård i min bedömning, tar tillbaka mitt uttalande här och nu. MVH / Jessie |
||||
Dax att läsa lite på https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() Vad du sedan menar med ditt uttalande om tjejer som åker brett hajjar inte jag. ![]() Var det ett försök att vara kul i stil med att tjejer inte kan köra så ska du nog tänka över din attityd inna du skriver mer... ![]() Fast jag brukar ha fel så... ![]() I övrigt så välkommen! |
||||
Var då mycket trevlig med ett sånt här välkomnande
![]() jag ser att ett fler tal är från Linköpins trakten och kör Bmw. Det är så att min 325a har gått hela sitt liv där nere tills nov 02, då köpte en kille i sthlm den. Sen hade han inte råd och ha den kvar sen köpte jag den i januari. Skulle vara kul om nån känner igen min bil ![]() Mvh _________________ Teres karlsson ![]() 330 E46-01 325 E30 -88 x2 323 E30 -85 |
||||
edit: blev lite fel det här. menat som en quote till jessie......
Köra brett och vara tjej? Stackare säger jag bara. Eller ett lycka till kanske skulle sitta mer rätt?[/quote] har du läst reglerna för detta forum ang. signatur mm. Om inte så kanske det är en ide'. f.ö. så ska du ta och försöka formulera din lustigheter lite bättre om det var menat som en sådan. få saker gör mig så upprörd som könsdiskriminering. ( skulle väl vara djurmisshandlare då ![]() var nu en duktig medmänniska/rejsa.nu-deltagare och gör som forum- ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Av de två första damerna är den ena gävlebo och den andra Pug-förare! *ganska meningslös reflektion, men skriver det ändå...*
Välkomna! (är det "Mita" som heter Marita S här?) _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Marita S
Hjärtligt välkommen Men om du tittar på vad vår ärade överhövding och inväldige diktator skriver om namn och signatur, se https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Ett bra tips för att slippa få ont i örat ![]() Japp en gottpåse(Peugeot) till ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||
Tjo hopp!
![]() Gör mig ett försök att anmäla mitt intresse här *skrattar* men jag har varit med om lättare inloggningar hoppas det blir rätt nu bara. Men hur får man in en snitzig bild på bilen i kanten som ni andra?! ![]() _________________ Patricia L BMW 325im E30 BMW 330Ci Clubsport E46 ______________________________________ |
||||
Se där, ytterligare en! Välkommen Patricia!
![]() Men inte en E30 till! ![]() ![]() Vart har er fantasi tagit vägen? (Jag menar inget illa med detta, det är bara det att E30 är den populäraste bilen här och min image säger att jag skall vara sån här) ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
![]() Förutom Nisses klavertramp ![]() ![]() ![]() |
||||
Tack tack! Ingen fara jag tar inte illa upp. Vet att E30 är en av de populäraste ungdombilarna..i alla fall här omkring vilken jag bar tycker e kul, får man köra mot lika sinnade
![]() _________________ Patricia L BMW 325im E30 BMW 330Ci Clubsport E46 ______________________________________ |
||||
rättvaccinerad?????
Hmm jag skulle nog vilja säga ett obotligt virus ni lider av ![]() Men ert virus börja få epedimi status här ![]() Men så länge man inte inte försöker tvångsmitta någon med sitt virus så är det ok ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||
Skitkul att några tjejer till dykt upp! Ni är hjärtligt välkomna hit!
Däremot är det ju tyvärr lite för få än så länge för att planera en tjej-körabilträff ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (6744 totalt) |