Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1562 besök totalt |
2007-09-08 RHK final Falkenberg
Startlistor till finalen på Falkenberg hittar du här http://www.rhkswe.org/tracks/2007/do Henrik _________________ Henrik Hansson |
||
|
||
|
||
ojdå, sex Norrmän i Roadsport:
Startlistor Classic 8-9 sept. Bengt verkar vara lite velig när det gäller vilken klubb som det skall tävlas för ![]() Du är inte ensam om att vara sen med anmälan bland Ginettorna, Peter. Eller blir ni inte fullt fält? Qvarnis Porsche i Modsport kan ju bli intressant att se. |
||
Re:
Kul ni (roadsport) är ju nästa lika många som C-startfältet i MGCC ![]() Skall inte Per (miata) köra ? _________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
Re:
Startlistorna är ju inte uppdaterade med sena anmälningar. |
||
Re:
Jag pratade med Jenna igår och hon hade också glömt att skicka in anmälan. Hörde att Patricia inte ska köra. Annars vet jag inte. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||
Hoppas på bra väder under söndagen, för då vill jag dit. Synd att varken Benke eller Pekka verkar vara på plats för att ge Qvarnis lite att bita i.
Någon som vill bli upplockad längs 25:an? Jag har lagt ut jur mycket krokar som helst ibland polarna utan att få några vettiga svar ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Hmmm, kanske skulle ta sig en tur ner mot Hallands-kusten i helgen.
Finns ju några "rejsianer" att heja på! ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1562 besök totalt |