Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2536 besök totalt |
2007-09-09 Emmaboda Superstage
Vi är ett gäng som ska ner för att jaga vettiga tider den 9:onde September. Därför har vi valt att endast vara 10 bilar, dock verkar det som vissa inte kommer hinna färdigt med sina byggen. Det finns ett par platser kvar! Så om det finns ngn som är sugen på mycket körtid så är detta rätt tillfälle! Pris: 800:- När: 9/9 kl 0800 Var: Emmaboda Flygfält. /Ulrik _________________ Ulrik Simonsson SS 2005: 1.27.72 SS 2007: 1.26.47 |
||
Vi körde i söndags och jag hade också en massa sista-minuten-avhopp.
Vi blev 6 bilar och 7 förare = massor av köra. 10-12 bilar tror jag är optimalt. Ni kommer att ha toppenskoj, så den som är sugen bara att boka! ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Jag ska köra den 8/9. Men om jag har fått ihop många poäng hemma och bilen är hel så kanske jag kommer. Men jag bokar inget. Ev. hänger jag med och supportar bröderna Stacke.
![]() |
||
Re:
Kanonkul! Jag skickade dig ett mail med lite info. Platserna verkar sina ganska fort... /Ulrik _________________ Ulrik Simonsson SS 2005: 1.27.72 SS 2007: 1.26.47 |
||
Re:
Mmm...ska bara se om tiden finns me...var å körde Parkbanan i gbg igår iaf. _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||
Nu börjar det närma sig! Ska bli riktigt kul o vädra bilen lite!
Är svängarsugen som sjutton! ![]() |
||
Stampar i golvet. Nu är man extremt sugen. På fredag hämtas bilen hos Samuel efter lite justeringar. På kvällen blir det byte till ännu bättre PFC belägg mer med mer bett i. Sen är det bara o gasa på söndag
![]() (Jag vet 2 till som är väldigt laddade efter att ha pratat med domKan vara så att det är Ulrik och min kära bror. hehe) |
||
Re:
Bara o hoppas det håller sig fint! Nu är det nära.. ![]() |
||
Jag me =). Dock så verkar vädret inte lika super lovande längre
![]() Ska vi samåka en bit på söndag Mattias? Jag ska ställa lite mer camber bak imån sen ska den vara redo ![]() _________________ Fredrik Gehammar Kör: Honda Civic -91 n/a TimeAttackNu Club Challenge 1:a 2021 och 2019 Superstage: 1.18.17 r-däck |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2536 besök totalt |