Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15 >> 1 besök senaste veckan (140209 totalt) |
Re:
Har för mej att det går om man startar spelet på ena burken först o flyttar över skivan till den andra sedan, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Hjälp Snälla!!!
Jag köpte o installerade gtr2, laddade ner Knutstorp o Nordslingan från länk tidigare här i tråden. Jag har laddat ner o lagt banorna i Locations och Exctract files med hjälp av WinRAR. När jag väljer någon av banorna i spelet så stängs spelet omedelbart ner?!?!?! Varför???? Vad göra?????? _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||
hur ser det ut i locations mappen?
packade du upp banorna på rätt ställe? mappen med banan ska ligga under locations, kolla så du inte fått en massa extra mappar _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Re:
Jag har testat att packa upp den på olika ställen sedan lagt allt i en mapp som heter Nurburgring som ligger i Locations. Det är ett antal filer... vilka filer, ska jag lägga vart? ![]() _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
ja så bör det ju se ut, hmmm.....
men har du knytit gtr-filerna till notepad ? t.ex. de 5 filerna i Nordschleifemappen ska heta t.ex nordsMap.gtr på dina bilder så har du ju inte inställt att visa filändelserna (ändrar i verktyg, mappalternativ, visning) _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Re:
Vet inte om dom är knytna till notepad? Så här der det ut när jag ändrade så ändelserna syns. ![]() _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
STORT FRAMSTEG!!
Nu funkar ringen! Så j...a kul. Det funkade helt plötsligt efter att jag ändrade så filändelserna blev synliga... ![]() Tusen tack för hjälpen!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15 >> 1 besök senaste veckan (140209 totalt) |