Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4877 besök totalt |
FINAL..........................
Det var synd att man har kört tidigare då !!!!!!!!!!!!!! Annars har man kunna ??????????? Hmmm............. Men de får bli något annat år............... ![]() _________________ Bengt Nordin |
||||
Re:
"TRADITIONSENLIGT"..... ![]() ![]() Men i år blev det "BARA" finalen ???????????? ..... ![]() Rätta mej om jag har fel !!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Ps. Det blir super bra för tex. RHK-are att åka ett gratis race före vinter uppehållet, nu när de har kört sin final, och där har vi ju ett antal fd. SSK-are som åker ?????????????????????????????????????? Men de kan bli för mej också, då jag ev. kommer att åka RHK nästa år, eller om det blir någon förändring i SSK så man kan fortsätta åka där !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..... ![]() _________________ Bengt Nordin |
||||
Re:
De e ju synd att man "bara" vill ha fler bilar till "finalen" ![]() För vi vill ju ha fler bilar hela "säsongen".......Väll........... Men vad som "avgör" det......... ![]() _________________ Bengt Nordin |
||||
Att det är för att locka fler förare till finalen är ju ganska självklart.
Men om man går lite djupare och ser vad som hände förra året i Yokohama Cup där det kom mera bilar till start i finalen, och en som då inte hade kört tidigare vinner hela cupen pga att det är mer poäng då det är många deltagare samt att det blir dubbla poäng. Måste kännas heljobbigt för dom som försöker köra hela säsongen. I långa loppet tror jag att det blir dåligt för SSK som helhet. ![]() _________________ Niclas Thorell Fiat Tipo Rapido |
||||
Dåligt för SSK ?
Man borde nog se om sitt hus !! Vi frågade om vi fick komma o köra med modsport bilarna men fick inte något svar. SSK är ju en gammal sportvagns klubb som släpte in standard bilar men nu vete jan vad det är en massa standardbils klasser med ett par bilar i var klass kan det vara något ?? _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||||
FINAL..........................
"GRATIS" Kan de locka ???????????......hmmm........... Ja, kanske ???????? Ev. att de så kallade std. bilarna som skulle vara på väg, kommer ut då ????? Själv kan jag inte åka racet !!!!! För jag måste lösa serie avg. 1200:- + start avg...... ![]() Men tänkte ev. åka dit och åka lite friträning, för å få brumma lite o träffa skojsigt fölk !!!!! Ska kolla med "kassörn"skan............. ![]() _________________ Bengt Nordin |
||||
Re:
Ja, naturligtvis är det "fel" att man gör så här. Det borde ju vara billigare rakt igenom... Jag hoppas verkligen att vi får en ändring till nästa säsong så att vi får stora startfält i varje klass. Just nu är det ju bara Renault och Volvo original som har många startande... _________________ Erik Gelotte, Golf II Grp. H-bygge igång! |
||||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
SSK 2008
Ja ha ?? Alla SSK-are.............. ![]() Är inget på G ?????? Ingen som har något kul att skriva om ??????????? Eller kommentera ????? det är ju många som är inne och tittar på forumet !!!!!! Skulle vara kul om styrelsen gjorde det också !!!!!!! Eller sitter alla och väntar på att "årsmötet" ska bli av ???? och hoppas att något revolutionerande skall bli då ???? Kanske annan prisbild på tex. start avg. så kanske fler kommer att kunna åka !!!!!!!! Vi som åker, får i alla fall hoppas att funktionärerna, de trogna och helt UNDERBARA som står där i ur å SKUR, är med oss, annars e de STOPP......................... Jag hoppas att de e fler än jag som kommer att åka på årsmötet !!!!!!! För att höra lite hur tongångarna e, nu när de flästa har fått lite distans till "banåkat" och som kanske har "ratt" tränat med lite sladd i skogen................ Hoppas vi syns på årsmötet ???????????????? Skulle va kul !!!!!!!!!!!!!!!............... ![]() _________________ Bengt Nordin |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4877 besök totalt |