Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 3 besök senaste veckan (8768 totalt) |
Re:
Vad var tiderna på det såphala? (var på såphal, ösregnad emmaboda i helgen) _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
Re:
Jag får kolla det noggrannare, men har för mig att snabbaste ekipaget körde på typ 1.40 ![]() Kompressormatad V8, bilsteindämpare/originalfjädrar, automat och gatdäck. Han fick brottas rätt mycket med bilen för att hålla den i rätt rikttning kommer jag ihåg. ![]() vet att den låg inlagd i SSlistan innan, har den reviderats med åren eller finns det inte plats för alla som kört längre? ![]() |
||||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Var och körde SS 07-09-02 med lite regn o dyl och min gammla Saab tog sig igenom SS banan med gatdäck Falken 512, Biltema bromsskivor och belägg, slirande koppling på tiden 1,34.09......
Nästa år ska det gå ännu fortare med en bil som inte går bra när det svänger "enligt vissa här på forumet", He He var så säkra _________________ saab |
||||||
Re:
Det är möjligt, men tro mig då jag nu i somras förbättrat mig från 1,33.66 till 1,29.97 att det är inte lätt. Kapa ner till 1.32 är en sak, men den sista biten är sjukt svår. Lycka till ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Re:
![]() _________________ saab |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 3 besök senaste veckan (8768 totalt) |