Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2883 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Det finns väl ingen som tvivlar på undertecknads intresse för att köra i år igen...
Så det enda jag funderar på är om det verkligen finns realistiska möjligheter att driva serien i Västberga, med tanke på kraven som ställs på såväl kartar, bana, tidtagningssystem som personal. Det är ju många bitar som ska falla på plats om det ska funka. De på Västberga måste exempelvis inse att en tidsskillnad mellan kartarna om 0.5 sek/varv inte på långa vägar är godtagbart, något som kanske inte är självklart för dem... /P |
Peter,
just Dina farhågor är ett skäl till att jag vill titta närmare på Västberga (eller någon annan anläggning som kan dyka upp) innan några beslut tas. En utvärdering bör göras tillsammans med några erfarna figurer eftersom jag befarar att ensam inte alltid är stark. Ett par testrundor en kväll kanske rätar ut de frågetecken som finns. Återkommer med förslag på dag. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
Tror nog vi kan ta ett snack med dem om läget på bilarna då de numer kör Caroli, samma som på racetown och jag har, med lite översyn inför racen borde det inte vara något problem med bilkvaliten.
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
Dessutom lär det lösa sig med öppettider för tjuvträningar på söndagkvällar om det blir lika mycket folk som det brukade vara Racetown.
_________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
var i västberga i måndags...... Och tyckte bilarna var helt ok..... Och banan är kurvig och långsam i jämförelse med Racetown.... men det lär ju knappast vara svårare än racetown att köra om, (för det går inte att göra en svårare bana).....
så om du bara kan komma överens med dom om RBC stuk på tävling är ok, så är det väl helt ok.... (fast dom vart lite sura när jag och krigsman lekte lite ![]() ![]() |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2883 besök totalt |