Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 ... 25, 26, 27 >> 66430 besök totalt |
Kom-ihåg- & snacktråden Motorjournalen. Tis Kanal 9 Kl 2
Från kanal 9 22:05 Motorjournalen Svenskt motormagasin från 2007. Motorprogrammet för alla motorintresserade. Peter Sundfeldt och Kenneth Tonef tar med tittarna på provkörningar och reportage runt om i världen. Del 1/17. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Japp, i kväll kör vi. Audi R8 vs 911 Turbo bland annat. Det har inte varit mycket marknadsföring från K5:s sida, men vi hoppas ändå att de motorintresserade hittar oss. K9 har ändå 70% täckning jämfört med K5 som har närmare 80%. Har jobbat hårt med höstproduktionen sedan maj och nästa vecka är det en Frankfurt-special.
_________________ Peter Sundfeldt |
||||
|
||||
|
||||
Re:
Repris Fredag kl 20.00 ![]() ![]() |
||||
Re:
har bara comhems vanliga basutbud och jag har kanal 9 gör en kanalsökning den bytte plats när de möblerade om i kanalutbudet har jag för mig Edit: Ligger där discovery mix tidigare låg, vet inte om det är samma för alla, eller bara här ![]() _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||
Grymt kul att det är tillbaka men programtiden är ju inge vidare. Vi får hoppas att den sena starten gör att dom kan fokusera lite smalare, nog hörde jag lite kraftuttryck igår.
![]() Jag är fortfarande helt perplex över den makalöst risiga bilden på programmet dock, ser ut som när man tvingar en mediaspelare att deinterlacea on the fly ungefär. Allt grönt (läs: gräs) blir en stor smet och moiréeffekterna är ofantliga. Synd på ett bra program. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Re:
Långt kvar till TG bildkvalitetsmässigt. Dock sänder inte Kanal5/9 ut något digitalt heller. De snålar tills de blir tvungna ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Re:
Skall jag vara riktigt seg så är det rätt mycket bättre bild på det jag producerar hemma i lägenheten med en billig DV kamera... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Någon som vet var man kan få tag i en kopia på programet, dom var ju inne och handlade i vår butik sa en av våra anställda. Hade ju klart varit roligt att se.
|
||||
Re:
Håller med junfors. Inte butiken då utan självaste programmet hehheeehhe ![]() _________________ Patrik Hagel Åker Volvo XC60-D4-2015 Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004 Skruvar Golf GTi 1983 |
||||
Jag ändrade rubriken lite, så nu är det bara att gå in och uppa när det börjar dra ihop sig.
![]()
Jodå, i detta fallet så får du! Bra va? ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 ... 25, 26, 27 >> 66430 besök totalt |