Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2026 besök totalt |
Bilder: Rikspokalen 29/9 i Örebro.
Var och fotade ett ruskigt regnigt Rikspokalen idag,halt som tusan för förarna vilket tyvärr visade sig på många bilar ![]() Gamla jobbarkompisen Frank Hoffmann bjöd på värsta sladden idag ![]() ![]() Vilka är det som susar fram här?En välkänd Rejsa.nu kille som kartis i alla fall ![]() ![]() Daniel Hoffmanns Corsa lät som en wankel när han kom farandes,3:a i klassen och helnöjd efter en massa strul hela säsongen ![]() Folkesson och Holmdahl kom på tvären och strax efter gick dom in i en sten i målkurvan och voltade över vägen för att landa på taket,slutåkt för i dag ![]() ![]() Mycket jobb framöver... ![]() och lika mycket jobb för Hemfridsson som ej kom fram till oss utan sladda in i en gran och for tvärs över vägen för att fronta med en stor sten,mycket trasigt och till och med turbon var krokig ![]() Men lika glad var han nästan ändå ![]() Som sagt:fler bilder finns på: http://www.schumis-foto.se |
||
Tyvärr missade jag er helt när ni kom Fredrik,det var precis att jag hann få en bild.Det märktes att det var ordentligt halt idag,det gick bra mycket lugnare än förra året.
Daniel hade riktigt fint flyt idag,för första gången på länge såg han riktigt glad ut med bucklan i hand ![]() |
||
Re:
Ja fy för den lede!!!Var duktigt nervös innan han kom upp på vägen igen ![]() ![]() |
||
hej alla... jo det känns riktigt bra nu när allt funka.. men var riktigt misspepp efter två sträckor... tyckte jag körde så himla fegt men det blev bra tillslut... detta året har inte varit någon höjdare med motoras och allt annat... lider med mina kompisar folkesson och ola... Ola som inte åkt rally på fem år och så blir det såhär.. nästa tävling med lill bilen blir i skänninge den 27 oct..
![]() ![]() _________________ Daniel Hoffmann |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2026 besök totalt |