| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 07 WTCC, Serie/Liga ?
|
4111 besök totalt |
|
Jag är hyffsat ny på området racesim men jag vill defenitivt vara med i nån form av serie eller liga i detta spel . Det är så förbenat tråkigt och sitta å köra public med massa idioter som ska förstöra hela tiden > > >
Jag har sett att det redan finns i det gamla race men det spelet har jag ej och med anlednig av att det nya spelet kommer snart hade jag tänkt vänta tills dess
Finns det några planer för nån liga i Race 07 ? Hur gör jag i såfall för att gå med ? Tacksam för svar
|
||||
|
Håller tummarna för att det blir en liga i RACE07. Maravic brukar väl hålla i dessa och det var ett nöje att köra RACE06-ligan. Riktigt duktiga och sportsliga spelare och stora startfält var det iaf i våras. Om det nu blir möjligt med nya banor till spelet så vore det ju tufft att köra på lite svenska banor också (Anderstorp, Mantorp och Knutstorp från GTR2) med bilar lackade som STCC-bilar
. Fast det är en vecka kvar till spelet släpps osv. men runt november/december kanske det kan bli något?
Vet själv hur mycket saker det är att hålla reda på för att arrangera serier, men om vi hjälps åt kan det kanske bli något igen. Maravic skötte det iaf super i våras. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Det låter bra det grabbar!
Jag har ingen bråska ...ännu iallafall....måste skaffa en ratt
|
||||
|
Skulle tro att det mycket väl kan bli en liga med Race07...lite gliringar ditåt tyckte jag mig märka när jag var hemma hos Niklas Maravic igår kväll
Kommer att köpa spelet och det är mycket tack vare dom underbara Radical kärrorna och kommer förmodligen också att vara med och köra ligan nu när jag ej är med i något online team längre.Sen om tiden finns för att köra alla rejs i ligan får jag se men de flesta ska jag kunna klämma in nu när dragrace säsonget är slut för denna säsongen
|
||||
|
Ja det lutar åt att Säsong 7 av rejsa.nu's liga blir med RACE07.
Till i år så har jag en dediserver också så det kan bara bli bättre. Jag måste dock bara kolla hur multiplayerdelen funkar. Men kommer vi säkert testa med lite onlineförsök under hösten. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Blir Radicalbilarna med i serien? (OT:tack för igår) |
||||
|
Japp, det blir blandat från de olika klasserna Radical, Caterham, Mini, FBMW, F3000 etc. Olika klasser på olika banor. Det finns ju t.o.m. Ovalbanor.
Men vi får se. Spelet kommer först om en vecka. Vore kul om man kunde köpa det här i Örebro. OT: Tack själv...
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re: Race 07 WTCC, Serie/Liga ?
En bra början är att gå med här, Då får du all den information du vill ha, www.racingmates.se _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
|
||||
|
Re:
Blir det tidiga Söndags kvällar som vanligt ??? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Nej jag tror inte det. Det blir som förra säsongen med lite olika dagar i veckan. Dock så fanns det önskemål om att ha lite mer tid mellan varje rejs. Det tänkte jag ha.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Det låter bra, *skynda långsamt* . Jag tror RACE07 blir riktigt bra/bättre online jämfört med 06. Det har fungerat ypperligt på demot iaf, så vi får hoppas att Steam klarar av en ökad trafik/användning. Förhoppningsvis slipper vi att många har problem och inte kan vara med och köra pga det.
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Re: Race 07 WTCC, Serie/Liga ?
hmm, ytterligare ett forum i djungel av alla
|
||||
|
Re:
Har sett folk som lagt till nya bilar och sånt, men frågan är om de inte använt offline-versionen för det? Tror nog man ha tillräckligt att göra med 2007-års nya banor, men det är ju kul att veta att fler banor finns när andan faller på. Synd bara att man suger på Photoshop, annars hade man kunnat få till fina bilar! _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Personligen tror jag inte att de moddar som finns därute kommer att funka online. Men vi får se.
Det enda som stöds officiellt är moddning av skins. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
4111 besök totalt |