| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE07 demo finns nu för nedladdning
|
3 besök senaste veckan (4127 totalt) |
|
Den funkade inte för mig heller igår, men har funkat klockrent innan, antar att servern legat nere. Såg nåt om det på racesimcentral. Hoppas den är uppe idag igen
|
||
|
Jadu, det är samma här ungefär. 1:35.478 har jag fått till med Seaten med bara auto clutch. Den tiden är faen min gräns asså
Så jag undar också.
Nåt som jag tänkte på när jag kollade på VGP från tv4 var att när dom körde kval på BH låg dom på ca 1:36 tider på, killar som har kört 1:33. Det går ju att ha vissa aids på i vgp kvalet på nätet men hur det är i tv vet jag ej. Jag har testat samma setup som en som kört 1:33.230 och jag fattar inte hur det ska gå till att kapa bort 2sek inte utan vissa aids iallafall
|
||
|
Ytterligare en sak som jag reagerade! över när jag såg senaste vgp var vilka tider dom körde på Anderstorp. Inte en enda av dom kvalade in under 1:41
, dom kör ca 1:33 på BH men kan inte komma under 1:40 på Anderstorp Inte för att jag vill klaga men är det inte samma spec på bilarna dom kör med i TV. T o m jag kör ju flera sek snabbare
|
||
|
Re:
Har för mig jag läste någonstans att kvaltiderna de visade inte stämde _________________ Martin Öberg
|
||
|
Re:
omöjligt! om han inte fuskar som de där ryssarna gjorde i RACE06 (och även RACE07 demot). Bilarna gick ruskigt fort rakt fram pga fusk i någon form. Har bara kört en låg 1:35-tid med BMW:n, men det får jag vara nöjd med. Gissar att det lär vara andra bullar att sitta i studion och köra? Jag skulle nog inte ha nerver till det
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
|
När jag började köra så körde jag med abs, tcs och auto clutch men nu kör jag utan några hjälpmedel alls. Med seaten så gör det ingen större skillnad..
Dom som har kört dom snabbaste tiderna har varit inne några gånger o kört samtidigt som mig och då har jag slagit på monitorn och kollat deras spårval osv men jag kan inte se någon direkt skillnad på deras och min egen körning så vart dom hittar 2 sek extra det vette fasen alltså.. Men men, det är väl bara att fortsätta att nöta varv.. |
||
|
hehe Det där känner jag igen. Man kollar in de snabba killarnas spårval och hur de växlar o så och det ser lika dant ut som kör själv. Ändå är de 4 sek snabbare...suck
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Det är väldigt nyttig att köra "Time Attack". Jag har kört med mus och tangenter innan men har nu skaffat en ratt. Det var ganska ovant i början. Jag kämpade och kämpade men fick inte till snabbare tid än ca 1:37 på BH
och då har jag med mus kört ca 1:35 . Kom då på att jag hade en time attack sparade, 1:35.8. Körde den några ggr med nya ratten och vips så slog jag den tiden
Det är lätt att se vart man behöver vara snabbare när man har ghost bilen framför/bakom sig Hade varit väldigt intressant att få ladda ner från nån som har kört 1:32-1:33 tider
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE07 demo finns nu för nedladdning
|
3 besök senaste veckan (4127 totalt) |