Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 11959 besök totalt |
Lite fler bilder från gårdagens arrangemang finns på min flickr nu. En del väldigt lika Patriks bilder.
![]() Som vanligt kramade jag av fler bilder än jag orkar ladda upp så om det är något team som söker bild på sitt ekipage går det bra att skicka ett pm så ska jag se vad jag har. http://flickr.com/photos/beaverhelme _________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||
Re:
perfekt... hittade den här på Ark , efter bakvagns raset men innan reparationen med huven istället för hjul.... http://farm1.static.flickr.com/227/1506813971_8093593250.jpg?v=0 fan, verkar inte gå att lägga in bilder direkt här från Flickr ... så provar med länka istället |
||
Kul med så många bilder!
![]() Jisses så trött Mazdan såg ut efter att ha tappat upphängningen ![]() ![]() (Fredrik, det går att länka direkt. Klicka på "all sizes" ovanför till vänster om bilden, välj upplösning och hämta url till bilden där) _________________ /Anton Lillsund |
||
Instämmer med div. föregående talare. toppenarrangerat! de här gav mersmak.
Vill även passa på och grattulera vinnarna med efterföljande bihangsplaceringar. starkt jobbat! Ska försöka bistå med div. bilder och filmer när tillfälle ges. Hem och snickra ihop ett nytt avgassystem till Sierran, så ses vi nästa gång! (sponsring välkommet ![]() _________________ Thomas Hörger RMS Racing Audi TT-R (till salu) Renault Clio -92 (vinterbil) Ford Sierra "RS" (5papps-raggare) |
||
Team Autoholics tackar också för en kul dag.
Härligt att äntligen få ta målflagg! Även vi körde faktiskt hem i vår lätt slitna Volvo 740 till Uppsala. Trots att bakaxel satt löst gick det riktigt bra. Tur att det finns hjulhus som håller sakerna på plats. Ronny _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||
Ronny hur mycket bensin gick åt i er 740? Vi körde drygt 5 mil till banan efter att ha slagit i fullt, och så fick vi tanka 60 liter under racet. Hur mycket som är kvar i tanken vet vi inte då mätaren som vanligt i 740 är paj.
Efter racet har vår bil börjat läcka bensin men vi undrar om den inte läckte under racet också. _________________ Andreas T0rnva11 |
||
Vi tankade fullt i Uppsala innan vi åkte till Sundsta.
Sen tankade vi 20 liter i slutet av racet, och tog oss hem på det till Uppsala också. Det finns säkert 10 liter kvar i tanken. Vi har ca 7 mil till Sundsta så det blir väl ca 34 mil totalt. Runt 60-70 liter på 34 mil alltså. Då gick det i och för sig lugnt hem eftersom bakaxeln var lös och man började klaga på sjösjuka i bilen. R _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||
Re:
Jag hann inte den här gången, men en liten stund hade den varit synlig i alla fall. ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||
Team Hells Teachers bil gick som en
![]() http://sporthoj.years2.com/Car/Manta Ses nästa lopp. //Henrik _________________ Henrik Lundberg ------------------------ Racing team RYG's ------------------------ |
||
Re:
![]() ![]() ![]() du vet vem _________________ svante hedlund |
||
Re:
Självklart sätter jag emot. Eftersom ni kommer att bli tvugna att hälla sirap i kylaren om ni inte vill att vattenpumpen ska läcka, (det är sånt man får räkna med när man låter teamchefen mecka) ![]() så tror jag mer på att det blir ni som bryter innan 50 varv. Så ingenting betalas ut om inte det andra tamet kommit längre än 50 varv. ![]() ![]() _________________ Henrik Lundberg ------------------------ Racing team RYG's ------------------------ |
||
Ser lika kul ut som vanligt! Man blir grymt sugen på att köra!
![]() Men nästa tävling är jag troligen på plats iaf... i tidtagarvagnen... ![]() |
||
|
||
Re:
[/quote] Självklart sätter jag emot. Eftersom ni kommer att bli tvugna att hälla sirap i kylaren om ni inte vill att vattenpumpen ska läcka, (det är sånt man får räkna med när man låter teamchefen mecka) ![]() så tror jag mer på att det blir ni som bryter innan 50 varv. Så ingenting betalas ut om inte det andra tamet kommit längre än 50 varv. ![]() ![]() det är klart att jag sätter emot, men då tycker jag vi sätter en hundring på vem som kommer först också, om du törs. jo vårat svaga kort är termortathuset och drivaxlarna, men vi ska nog slå 16 varv och inte få den sämsta varv tiden ![]() ![]() ![]() _________________ svante hedlund |
||
Re: Bilder
Jag har lagt några bilder på LAM Motorsport's hemsida http://lam.tharn.se/ |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 11959 besök totalt |