| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE... the WTCC game :)
|
11 besök senaste veckan (41181 totalt) |
|
Re:
Det är en stadsbana inne i Vara, har aldrig körts något där på riktigt. _________________ Martin Öberg
|
||
|
w00t w00t!!!
12/10 står det på CDON att spelet ska komma, nu börjar det närma sig!! Har spelat demot en del, har kört en del vgp, www.vgp.se om ni har missat det, sänds på TV4plus på söndagar 23.30!! om jag bara hade haft lite kunskaper i hur man ställer in en bil så hade det säkert kunnat gå snabbt också!!
_________________ André Engdahl |
||
|
Re:
Misstänker att det inte är finalversionen isåfall, jag har inte stenkoll men jag vet ungefär när de blev klara och inte iallafall
_________________ Martin Öberg
|
||
|
Det är redan släppt i Tyskland, det släpptes den 27/9 där, så därför finns det väl på "andra" ställen
Det blir till att förboka ett exemplar på cdon för min del!!! Sen tycker jag bara att det är "synd" att det finns så många inställningar att göra på bilen, iaf när man inte fattar vad man ska ändra...
_________________ André Engdahl |
||
|
Re:
Kolla in den där inställningsguiden som finns här på rejsa. Enkelt skriven och en n00b som jag har t.o.m. lärt mig ett och annat om hjulvinklar etc. Tycker den är guld.
BTW, någon annan här som bara får svaret "Va, öh?" när man frågar om RACE07 i butikerna? Vet att Simbin har hand om sånt där med leverantörer själva eller nåt, men många vet inte ens vad det är för spel (kommer ju iofs många nya spel framför allt till PC, men ändå). Samma med förra RACE . EB Games skulle iaf få in det, så nu är det förbokat iaf.
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
|
Re:
Eh jo, inte ens i den butiken där vi hade rabatt hade de koll på Race :P _________________ Martin Öberg
|
||
|
Re:
Finns ganska billigt på CDON.com, 379:- http://www.cdon.com/main.phtml?prod= _________________ Henrik Rosén |
||
|
Har redan börjat dyka upp nya banor till RACE07 som tydligen fungerar online. Dom är visst plockade från GTL och GTR2, alltså SimBin-titlar. Hur pass "lagligt" är det här, dvs. är det något SimBin accepterar/stödjer?
||
|
Eftersom dom gjort spelet tilllämpat för det så måste det ju vara det. sen dom som äger GTR2 och GTL kan det ju inte vara något problem för
|
||
|
Provade köra några varv VGP då jag inte kört det sedan officiella demot släpptes. Jösses vilken äcklig känsla! Känns som att man (förlåt SimBin
) körde ett Need For Speed-spel. Allt kändes uppspeedat och kontrollerna var helt annorlunda jämfört med demot. Demot har dock en riktigt fin känsla!
||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE... the WTCC game :)
|
11 besök senaste veckan (41181 totalt) |