Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2186 besök totalt |
Träning/bankörning i södra sverige innan vintern?
Är det någon som vet någon träning eller banträff där man kan slinka in med en seven och köra lite innan vinter? Funderar på att åka upp till Gälleråsen på fredag, men det känns lite långt för att testa lite.... _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
Sviestad 21/10 9-16
http://www.lms.se/web/_pages/index_s edit: Saxtorp kanske är långt från Linköping. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||||
Re:
Nej det hade nog inte varit för långt, men min Caterham är inte gat reggad så dom godkänner inte den för att prova på banan. Men annars tack så hemskt mkt. /Johan _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
Re:
Är det nere vid industri byn? Under vissa regler eller områden kan man gasa där? /Johan _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
Re:
Ja nånstanns där nere, kommer inte ihåg vad företaget heter nu, evenemangsnåt Han kör ju med bilar med 2 rattar osv, vi var välkomna att testa där då han och min far var kompisar men har aldrig varit där så jag vet inte hur stort det är eller så. _________________ Daniel Steiner |
||||||
okej, jag vet var det är.
Men jag behöver en bana där jag kan anstränga dom nya bussningarna. Har ett industriområde där jag jobbar också där man kan provköra lite, men dom är inte så impade om man flyger runt varv efter varv i en halv timme. Men annars tack! Johan _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2186 besök totalt |