Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9890 besök totalt |
![]() ![]() Den här såg jag på vägen ner, i byarna och på banan under oldtimerhelgen. ![]() ![]() Dragkrok... Det ger mig många dumma ideer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Tyvärr bara 1200 kg... Är nog billigare för dig med en dragkrok till 540:n! ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lite 80-talskamp. SweAnders, är det din gamla pärla? ![]() ![]() ![]() Suck, det är nog lika bra att komma ut ur garaget och erkänna: Jag är transaxuell ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Liiite brett går det i alla fall. ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trots att Fredriks försvann så finns det lite Cupar i landet. Detta är den tredje jag ser i år, plus Puppans och Sjunnessons, och så kanske någon jag missat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Med garanterat hårdast körstil ner mot Liton. Vilket också resulterade i en REJÄLT lång åktur ute på gräset och några nära på-ögonblick. Men hej, har man inte åkt av har man inte tagit i tillräckligt hårt ![]() ![]() Är det orginalpuffra i den här? Jag tyckte att den lät riktigt ilsket (till skillnad ifrån alla andra transaxlar som jag tycker påminner om en Corolla...). ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Smyger mig in med 2 bilder på din bil.... ![]() |
||
Jaså, det var du, ja här diskrimineras ingen. I alla fall inte på basis av vad man kör
![]() ![]() ![]() ![]() För det här är väl inte du, Jonas? Tyckte det såg ut som om du hade klistermärke som främre nummerplåt, inte en "normal". ![]() ![]() ![]() ![]() Gick oväntat fint. M-chassi eller? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ojdå, där satt däcken högt upp i hjulhuset... ![]() ![]() Tur att jag inte har pengar nog att behöva göra valet. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() ![]() ![]() ![]() Fredrik, hårdare på tangeringskonon än någon annan jag såg. ![]() ![]() ![]() ![]() Vissa gör allt för att komma med på bild ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Den här syntes dagen efter på Mantorp (ja, jag var där också ![]() ![]() ![]() Jag troooor att jag har en till Per, vänta så får vi se. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Tror t.o.m. att jag kunnat fånga dig på ringen i somras. Du var väl nere samtidigt som det var oldtimer, eller blandar jag ihop dig med någon annan silvrig GT3:a (j-la dussinbilar de där, tacka vet jag en gammal SC...
![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() Sen kom eftermiddagen och regnet... ![]() ![]() Rätt så rejält med regn tidvis. Tur att jag var förutseende med regnställ på mestadels av dagen (brukar annars vara en bra garant för uppehåll). ![]() Ha, jag sa ju det. ![]() Underedspolning ingår ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plötsligt såg jag något i ögonvrån, vände kameran ditåt och började trycka av... ![]() Det var en instruktörsbil på villovägar. Själv stod jag relativt säkert placerad bakom armcon med endast objektivet framstickandes under reklamskyltarna. ![]() Vad som sas i GT3:an och 951:an just då hade varit intressant att veta ![]() ![]() ![]() Inte riktigt i klass med DOGG3:s magplask på Anderstorp i somras, men ett lovvärt försök. ![]() ![]() Nåja, värre än så här blev det aldrig. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Haha, javisst är det en dussinbil, men en mycket rolig sådan! ![]() Jajemensan ,när jag var nere i somras var det oldtimer samtidigt. Har du foto tar jag tacksamt emot dem. ![]() _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||
Superfina bilder ni har lagt upp
![]() ![]() Jag är också intresserad av bilder på min kärra i originalupplösning Patrik ![]() Nu vill jag påpeka för er som inte var där att Patrik är en hjälte då han trotsade vädrets makter för att ge sig ut i regnet för att fota oss som lekte ![]() ![]() Tyckte nästan lite synd om GT3 piloten som snurrade precis utanför kafeterian där hans instruktörskollegor satt och såg hela händelseförloppet. Intressant ordväxling i radiokommunikationen uppfattades... ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
Nästan så jag börjar få dåligt samvete över de bilder jag tog i juni och som jag inte skickat ut till folk ännu. Nåja, jag har ju hela vintern på mig
![]() Finns du med här och vill ha bilden i större format så skriv en rad till petersson_patrik@hotmail.com så kanske den/de ramlar in i din mailbox nån dag. Jonas: Jag hade en utstuderad förmåga att "möta dig i dörren" hela den helgen. Såg din bil åtskilliga gånger, men vi var alltid på väg åt olika håll. Men det går väl fler tåg... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9890 besök totalt |