Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
E21:an lastad och redo för finalen i BMW Cup 2007
1484 besök totalt
Per-ola Mattsson
Öjarp
Här sen Nov 2004

Trådstartare

Visserligen har vi inget med toppstriden i finalen att göra, det får andra hålla på med, men skall försöka göra ett bra avslut antingen under Final racen eller senare på kvällsracet .

Till finalen så kommer det ännu ett ekipage från Ljungby (The town of speed), nu skakar ni av rädsla och tänker inte ännu en potent E21:a i startfältet, lugn det är en E30 som gått några säsonger i ER cup och nu skall prova på Sprint race.
Därför så ber jag er att ni visar er från er trevligaste sida (om ni nu har någon) och behandla dom tvärt om som ni behandlar mej så kommer de med 100% säkerhet att återkomma 2008..........

Efter den ödesdigra kurvtekniken i kvarnen kurvan senast på Kinnekulle så blev jag tvungen att modifiera om E21:an lite, jag blev nöjd & Laila mindre nöjd . Men nu är E21:an lastad och färdig för race. Så se upp i Skoogen (skämt )

Stockholm
Här sen Jul 2004

Äntligen ser E21:an ut att kunna vinna ett race

Ljungby
Här sen Jul 2003

Man ser ju att du har tagit till dig F1-teknik nu i BMW:n. Större hjul bak och marktryck med fläkt precis som Laudas gamla Brabham

Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Re: E21:an lastad och redo för finalen i BMW Cup 2007

Per-ola Mattsson skrev:
Till finalen så kommer det ännu ett ekipage från Ljungby (The town of speed), nu skakar ni av rädsla och tänker inte ännu en potent E21:a i startfältet, lugn det är en E30 som gått några säsonger i ER cup och nu skall prova på Sprint race.

Verkligen kul att "Ljungby räcers" inser att man skall satsa på en bil baserad på en riktig kaross!

Per-ola Mattsson skrev:
Så se upp i Skoogen (skämt )

"Respekt" som vi säger i skåne -Mitt mål till helgen är att inte ha dig på vänster sida när starten går, nu har jag lärt mig att den vita E21:an har en tendens att "styra in framför". Kanske beror detta på E30 karossens enorma dragningskraft, jag menar, när E21ān blir "stor" så vill den också bli en E30!
Jag har ett par timmar kvar i garaget med storsläggan och spettet, men sen så är nog bakvagnen fit for fight igen! Jakten på (E36 ), (Z3 ) & (E21 ) tas upp på lördag!

1484 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande