Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 7250 besök totalt |
1: Roxan
2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: Nillet 8: Lasse_H (men upptagen flera helger) 9: Roger Gustafsson (har snart bakhjulsdrivet fordon ) 10: Stefan Hasselgren 11:Linus Frantzich 12: Jim Svensson Det är kanske bäst att skriva in sig på listan ![]() _________________ Jim Svensson |
||||
Re:
också uppskriven hoppas nu bara att datum stämmer ![]() ![]() _________________ Christer Andreasson BMW 123 D Coupe 285Hk 560 Nm POWERed by V-Tech |
||||
Re:
Hm, inom datorvärlden finns det något som heter "kopiera, klistra in", prova det nån gång ![]() ![]() ![]() 1: Roxan 2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: Nillet 8: Lasse_H (men upptagen flera helger) 9: Roger Gustafsson (har snart bakhjulsdrivet fordon ) 10: Stefan Hasselgren 11:Linus Frantzich 12: Jim Svensson 13: Pelle Sörensson |
||||
Re:
Jag hämtar min i helgen! ![]() |
||||
13st som visat intresse det blir en bit över 1000-lappen per person
& jag har inte ens en bil, men det löser jag ! vill alla som visat intresse fråga en bekant då ? k ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: Nillet 8: Lasse_H (men upptagen flera helger) 9: Roger Gustafsson (har snart bakhjulsdrivet fordon ) 10: Stefan Hasselgren 11:Linus Frantzich 12: Jim Svensson 13: Pelle Sörensson 14: Magnus Johansson _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||
2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: Nillet 8: Lasse_H (men upptagen flera helger) 9: Roger Gustafsson (har snart bakhjulsdrivet fordon ) 10: Stefan Hasselgren 11:Linus Frantzich 12: Jim Svensson 13: Pelle Sörensson 14: Magnus Johansson 15: Christer Andreasson * om datum passar så hakar jag på* Nått datum på g eller ![]() _________________ Christer Andreasson BMW 123 D Coupe 285Hk 560 Nm POWERed by V-Tech |
||||
Jag har idag fixat ett företag som kommer ringa imorogn för att förhöra sig om datum
- jag föreslog om ca 2-4 veckor. Samma kommer gälla som förra hösten - om inte alla betalningarna är inne 10 dagar innan körninge så svblåses eventet. mejlar även Fredrik ang SMA-försäkrning nu ikvälls _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Lägger till en kompis..
1: Roxan 2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: Nillet 8: Lasse_H (men upptagen flera helger) 9: Roger Gustafsson (har snart bakhjulsdrivet fordon ) 10: Stefan Hasselgren 11:Linus Frantzich 12: Jim Svensson 13: Pelle Sörensson 14: Magnus Johansson 15: Christer Andreasson 16: Daniel Svedberg(jobbar vissa helger) _________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||||
|
||||
_________________ Mattias Israelsson Honda Crx Vt 1.6 V-tec Knutstorp 1.11.54 Sturup 1.11.89 SuperStage 1.23.78 www.sodervidinge.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 7250 besök totalt |