| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 Brasilien
|
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 9 besök senaste veckan (10099 totalt) |
|
_________________ Stefan Hasselgren |
||||||
|
Well... jag hoppas iaf på Hamilton även om han är "nybörjare" och oerfaren inom F1
Börjar loppet 18.00 på söndag eller 17.30? _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||||
|
Re:
Sändingen på TV6 börjar 17.30, loppet 18.00. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||||
|
Bara att hoppas att Hamilton kan hålla skallen kall. & vinna
Han förtjänar det bättre än Alonso som blivit en riktig gnällspik. Fast helst skulle Räkan vinna fast det är nog att hoppas på för mycket _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
Han har ju inget val - blir ju motarbetad av teamet
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
|
Re:
Kanske inte helt utan anledning hotar man sin chef får man nog räkna med problem senare
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Han hade nog lite för stora föreställningar om hur han skulle bli behandlad som dubbel världsmästare, han hade väll vänjt sig vid gudabenådad special behandling i Renault, där alla var hans passupper och så plötsligt skulle han istället få köra under samma förutsättningar som en nybörjare
Nä, ska inte vara för elak. Alonso är riktigt duktig, går inte att undkomma. _________________ //Mikael Olsson, |
||||||
|
Personligen tycker jag att Hamilton är en otroligt duktig förare, men jag är aningen orolig för att han fort ska bli bortskämd och agera likt en fd tysk stor mästare...
Har redan visat en del sådan tendenser. Hoppas på Kimi! (Hoppas kan man ju alltid göra iaf...)
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
|
Här finns lite info från Fredrik Huldt som skriver i AMS:
http://formel1fredrik.blogspot.com/ _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||||||
|
Re:
Dock så verkade ju en viss tysk mästares uppträdande vara en vinnande variant. Det fanns väl få i f1 som trände fysiken hårdare än skomakaren. Det fanns även få som intesserade sig så mycket i det tekniska som han. Tycka vad man vill men framgångsrik var han. Man vinner inga titlar genom att vara sympatiska & trevlig tyvärr. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
Ja, det börjar ju kännas lite som att Kimi kommer att få ta över titeln 'den bästa föraren som aldrig blev världsmästare'. _________________ Johan Rådlund |
||||||
|
Re:
Vem har denna titeln i dagsläget? |
||||||
|
Re:
Jos "the boss" Verstappen givetvis! Annars räknas väl Stirling Moss som den hetaste kandidaten till den titeln? Ronnie är en annan! _________________ /Kristian Elisson |
||||||
|
Re:
Kimi förtjanar inte bättre tycker inte jag, tråkigare och mer okarismatisk människa får man ju leta efter.... Han får ju Schumacher att framstå som världens charmtroll I mina ögon så tjänar de pengar för sitt underhållsvärde för sina kunder som är vi som tittar och någon som alltid är tråkig i intervjuer visar aldrig känslor har dåligt underhållsvärde hur bra han än må vara på att köra.
|
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 Brasilien
|
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 9 besök senaste veckan (10099 totalt) |