Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4811 besök totalt |
2007-10-13 Final Mantorp
Jag går direkt på bilderna, ordningen är som den är, inte tidsenligt med andra ord. Vi börjar med ett gäng tjejer ![]() och Fredrik ![]() och så line up, även i depån ![]() ![]() Avslappnat i tankområdet... ![]() ..borde dom inte kolla det här lite närmare? ![]() ![]() Patrik från NMI showar loss med lite streching inför första tankstoppet. ![]() ![]() Under tiden får #355 påfyllning ![]() Evig väntan.. ![]() Jag vill också åka #430 Ferrari ![]() ![]() ![]() Depågodis ![]() Lyssna noga nu.. ![]() oops, det där ser ut som ett alternativt spårval ![]() ![]() Det är väl inget större fel på en sån här egentligen... ![]() Men en Ferrari 430 i full racekostym är ju lite mer exotisk, trots allt ![]() ![]() Team NMI Junior hade bra fart på Meganen ![]() ![]() Long distance besökare ![]() Erfarenheter utdelas, får man väl förmoda ![]() ![]() Showtime!!! ![]() ![]() Tjusiga hjälmlackeringar är alltid intressant ![]() ![]() också en långväga gäst, med några SLC-bekanta namn på förarlistan ![]() Ett riktigt snyggt bygge, men toppfinish ![]() ![]() Hård inbromsning efter rakan ![]() Jaga jaga jaga ![]() Inspirationen till designen kan bara komma från ett team ![]() ![]() Som sagt, supersnyggt ![]() ![]() Snart svänger det... ![]() ![]() Känns lite tjatigt, men här är den igen ![]() Att lyfta en smula på innehjulet är tufft ![]() ![]() omkörning... ![]() ...igen, men nej, så långsamt går den inte, #93 Swede Team Motor ![]() ![]() Bara tejpen är tillräckligt bra så är alla glada ![]() ![]() Skynda skynda, innan han kommer ikapp ![]() En sån där flygmaskin.. Den skulle vara kul att åka i tillsammans med kameran ![]() Bra fart dom har där i slutet på rakan, man får verkligen se till att panorera kameran rätt.. ![]() ![]() ![]() ![]() oops, igen.. ![]() Sorry för denna, men för er som är intresserade av fotonörderi kan ju kika på exifinformationen i denna bild. Nåt blev knas med objektivet tror jag.. ![]() ![]() ![]() Jakt, attack ![]() Lite småmek med lyset. ![]() Inte så dumt med splitfälgar i ett sånt här läge antar jag.. ![]() NMI-Susanne ser bestämd ut.. Måtte dom tanka fort nu.. ![]() Förarbyte, i svartvitt ![]() Då jag bara hade enbesnstativ med mig blev det sparsamt med mörker bilder. En kan jag bjuda på iaf. ![]() Möjligen kommer det några bilder lite senare, men detta var allt för nu. Som avslutning kan inget annat än denna bild passa bättre. På återseende ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Riktigt proffsiga bilder Ant! Toknice vinklar och komposineringar samt skärpa och jag antar att du har en del bilder att välja på!
![]() ![]() GoOD JOB! (synd att ja inte kom ner) ![]() _________________ Emil Koop Familjekärra: Tiguan R-Line 2019 190TDI Hoj: BWM R90 Offroad -71 ATV: Cforce 820L 2018 |
Riktigt snyggt Anton!
Intressant att se hur olika våra bilder blev trots att vi i princip stod på samma ställen och fotade ![]() Du har verkligen fångat känslan i depån, racingbilderna är också bra men det är depåbilderna som sticker ut. Kan inte riktigt sätta fingret på varför men jag gillar verkligen bilden efter rakan på Saaben där man ser Porschen komma upp bakom. _________________ Martin Öberg ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4811 besök totalt |