Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 19724 besök totalt |
Simbins RACE07
Tänkte att vi kan samla allt rörande Simbins nya spel RACE07 här. Har ni frågor så var inte blyga att ställa dem här! ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Re:
Jag hade samma problem, Gubbe ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
Re:
Ett svårt fall av Murphyfeber. tyvärr har jag ingen konkret lösning till hjälp.. kolla så att skivan/skivorna är hela bara..repor o dyl. jag har tex feta problem med en BF2 skiva (EA) så jag laddar ner en fulversion o öppnar med min nyckel. kanske en variant o testa.? ![]() _________________ Mikael Dalin SRS>>Easy_Mike SteamID: easymike0 Kör: LFS,Rfactor,Race07 |
||||||||
ja skivan är ju inte repig eftersom ja köpte de igår.. får kanske leta efter en fulversion.. men testa med race 06 o efter några gånger att ja tagit in o ut skivan gick de igång iaf.. men race 07 står bara o tuggar..
suck . 400 åt skogen.. _________________ Jesper Nilsson |
||||||||
Re:
Är det en DVD spelare du har, Annars går det nog inte _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
Re:
Kul o se att du åsså hänger med ännu Kavic, nja vi gubbar ger oss inte så lätt eller hur. ![]() _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||||
Re:
Jo , dvd spelare har jag.. _________________ Jesper Nilsson |
||||||||
Re:
Stämmer bra det Stig, ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
jag hade också det problemet, men fick igång den när jag la den i andra
datorns DVD-spelare Se skulle den likförbaskat ladda ner alla GB från Steam ändå Prova att se om du inte kan skiriva in koden i Steam nånstans Har du möjligt vis GTL installerat? Kan ju vara p.g.s. starforce.... ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||||
Prova som Rolle säger, att knappa in aktiveringskoden inne i Steam. Då laddas spelet ner från nätet så du slipper skiva. Vet inte om det fungerar, men kanske värt att prova? (om du inte hade gjort det redan)
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 19724 besök totalt |