Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1707 besök totalt |
Sammanfattning Ring Knutstorp 20/10
En kortfattad sammanfattning: Hardcore racing för deltagarna, -3 grader på morgonen ![]() Svedala MK ansvarade med beröm för flaggvaktandet ![]() Ett lyckat arrangemang med inbjudna medlemmar från andra bilklubbar. Förenade Bil i Malmö visade upp nya M3:an, Tobiassons CSL, och MER-bilen på banan ![]() Totalställning BMW Cup: Special: Håkan "Diesel" Johansson ![]() Modifierad: Marcus "Junior" Stålheim ![]() Standard: Martin "Jag är bättre än min bror" Skoog ![]() Extrapriser till resp. segrare: En värdecheck från BMW Group Sverige Totalsegrare BMW Cup: Martin "Sa jag att jag är bättre än min bror ?" Skoog ![]() Extrapris till totalsegraren: En motivlackad Peltor från PaintWorx Ett axplock av extrapriserna som utdelades: Året Rookie: Marcus "Junior" Stålheim Årets Teamchef: Skoog Senior Årets Mekaniker: Team Bapelsin Årets Kämpe: Laila Mattsson Årets Gatbilsförare: Mia Andersson Året omkörning: Johan Samson Samarbetspartners 2007 (en ![]() BMW Group Sverige BMW Club Schweden Castrol Millway NEH Mr Carbon Sitedirect original Försäkring Fler samarbetspartners har meddelat sitt intresse inför 2008 ![]() Ekonomin i klubben är mycket god. BMW Cup fortsätter att växa. Vi har en framgångsrik sprintserie. Antalet deltagande gatbilar har ökat. Det är dags att börja fundera på lämpliga sätt att ge tillbaka till klubbens medlemmar. Styrelsen fick i uppdrag att: -Fortsätta undersöka och utnyttja möjligheten med inhyrda flaggvakter. -Fortsätta undersöka möjligheten till ett arrangemang inkluderat BMW Cup på GP-slingan och Nordschleife. Under avslutningfesten bjöd klubben deltagarna på en mycket populär buffé. God stämning och givetvis en lång natt för samtliga ![]() Styrelsen 2008: ordförande Måns Ulveståhl Vice ordförande Patrik Skoog Kassör Mia Andersson Sekreterare Tobias Geijersson Webmaster Anders Fransson Gatbilsrepresentant Niklas orrje Gatbilsrepresentant Matz olli Cuprepresentant Martin Skoog Cuprepresentant Johan Samson Cuprepresentant olof Johansson Rolf Stålheim ingår numera i Reglementsgruppen. _________________ BMW MC-klubben |
Eftersnackstråd med bilder:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41256 _________________ BMW MC-klubben |
_________________ Fredrik Nyblad Har just nu: Austin Cooper -67 Jeep Cherokee -95 Har plågat på bana: Mini Cooper S -04 Porsche 944 TURBO -86 www.klassiker.nu |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1707 besök totalt |