Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 10441 besök totalt |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trådskapare Eliasson i farten. ![]() ![]() ![]() Ni ser räddningsbilen? Lite beräknande som man är kalkylerade jag med att det skulle finnas någon som missbedömde hur snabbt däcken blir kalla under gulflagg på morgonen, och mycket riktigt... ![]() ![]() ![]() ![]() Det är här någonstans jag börjar fundera över de två andra fotograferna jag passerade vid dragracestarten på väg mot mitt hål i stängslet: Vart står de nu? ![]() Det verkar ju liksom inte ta stopp någon gång snart... Inte för att jag har en tane på att sänka kameran och titta efter, herregud nej, som fotograf är man ju där för att dokumentera, inte påverka ![]() ![]() ![]() Underligt nog lyckas han ju undvika armcon hela vägen också. ![]() Nu är han nog riktigt nära! Å andra sidan går det ju inte så fort längre, och det verkar räta ut sig. ![]() ![]() och där dök Anton upp också, direkt tittande om några av bilderna han just tog blev bra. Vad var det du sa? -Den blev lite stor i sökaren, så jag tog faktiskt två steg bakåt. Men jag skall inte säga något, jag måste verkligen hindra mig själv ibland för att inte ställa mig på direkt dumma ställen, bara för att få den där perfekta vinkeln... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
AAAAHAHAHAAHAHAHAHAAAHA
![]() ![]() Jästanes vad nära han var mig ![]() Det kändes ett kort tag som att jag nog inte skulle komma undan utan smärta, men jag visste samtidigt att jag inte hade tid att flytta på mig. Undermedveten så hölls avtrycktet nere och jag fick 5 bilder i sekunden som var otroligt kassa pga panoreringsinställningar. Synd > ![]() ![]() Nu var det som sagt väldigt låg fart på slutet när han var riktigt nära mig men lite lustigt kändes det iaf.. Klockren bildserie Patrik! ![]() ![]() ![]() ![]() om du får tid över kan du maila mig den lite högre upplöst ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Re:
Fritt efter Jönssonligan: Jävl*r vikken rökare. ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Vadå Peter, hade ni några oförklarliga vibbar under eftermiddagen, eller?
![]() ![]() ![]() Upp på två hjul utan ramp, inte illa... ![]() ![]() ![]() ![]() Fräsch var den inte, men den rullade tappert alla timmarna. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Här har vi de seriöst stressade grabbarna. Solglasögon i skymningen, kromad armbåge och tankning med vattenkannor. Hur ser fortsättningen ut nästa år Peter? 12 timmars körning med hjälp av pannlampor? ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lite trångt... ![]() och påföljande gräsklippning. ![]() ![]() Varför sätta på lampor när det går fortare att byta huv? ![]() Med Martin till höger och Anton liggandes på backen utanför bild borde detta vara tävlingens mest dokumenterade stopp. ![]() ![]() ![]() Så, det var allt för i år, vi ses nästa säsong ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 10441 besök totalt |