| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
G25a på köpet...
|
4014 besök totalt |
|
G25a på köpet...
Såg detta förut....Någon som har en G25a redan och vill ha Telia Bredband eller vill förlänga sitt bredband med 12 månader? https://www.tewss.telia.se/privat/ad https://www.tewss.telia.se/privat/ad Isåfall hojta till. Jag är lite sugen på en G25a. Summan kan vi komma överens om. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Mor & Far förlänger sitt i morgon om det inte redan är bundet,kollar upp det i morgon och hoppas att det funkar.Hoppas du får tag på någon Niklas och tackar allra hjärtligaste för tipset
|
||||
|
Vi beställde förlängning. (Kan det varit så att junior uppmärksammade mig på G25-erbjudandet...
Vi har ju bara tre rattar i nuläget... )
Jag pratade med telias kundtjänst... "Så länge lagret räcker" var en del av budskapet. Undrar vad det innebär i praktiken. Vad får man om G25'orna tar slut...? En trådlös telefon kanske...
Leveranstiden var f.ö. "några veckor"...
|
||||
|
Re:
Det där med "Så länge lagret räcker" känns mest som säljsnack . Jaja, det återstår bara att se om det dyker upp någon ratt, min erfarenhet av Telia är att man vet aldrig var man har dom Men det brukar sluta lyckligt iaf
_________________ / Erik Tryggvesson |
||||
|
Re:
Fick den igår. Klart kvick leverans. Tack för det Televerket.
|
||||
|
Fula de är. Läser man det finstilta till bärbaradatorn så ser man att man bara får hyra den i 36 månader. Fult då säkert gemeneman tror att man avbetalar/får den.
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Jag kollade på det erbjudandet också, men jag såg direkt att det handlade om ett hyresavtal, behövde inte läsa det finstilta direkt!! Men det kan ju bara varit "flyt" vid läsningen som gjorde att jag såg det så direkt... Jag beställde min ratt för ett par veckor sen nu, har fortfarande inte fått den... Min kompis som beställde för lite över en vecka sen fick sin idag...
_________________ André Engdahl |
||||
|
Då måste det ha blitt fel...Det står så här om man trycker på länken ovan:
Allt detta ingår VGP-spelet Race07 och ratt Logitechr G25 Racing Wheel(värde 3194 kr) Modem Antivirus & brandvägg 500 MB Säker lagring Totalt värde 1093 kr _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Jo, jag får ta kontakt med telia och kräva uppgradering!
Re:
Blev inte riktigt klok på hur det skulle fungera, men man skulle få en uppgradering till Race07 via e-mail!!
||||
|
Re:
OK, då hänger jag med, jag trodde att koden i mailet skulle göra att ens Race06 blev till Race07, men det hade ju iaf varit konstigt!!
||||
|
Tycker det är lite skumt. Jag har fått spelet men inte ratten, ändå har jag betalat 599:- .... grrrr
|
||||
|
Re:
Vår G25'a rasade omgående. Någon av juniors inte helt racevana neanderthal-polare vred ratten ett par tusen grader istället för 900°. Telia ordnade ett garantiutbyte förvånansvärt smidigt och snabbt. Jag noterar att bägge G25-rattarna vi kört har mycket råare/ljudligare "kuggljud" än våra Momoforce röd och den gamla Formula forcen. Är "transmissionen" en svag punkt på G25'an? |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
G25a på köpet...
|
4014 besök totalt |