Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7375 besök totalt |
Re:
Visst ja! Kanonböcker. Sorry att det dröjde med returen. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||
Bokning av resa sker imorgon, så idag är sista chansen att anmäla sig samt att pm:a mig sina fullständiga uppgifter.
Endast en duktig person har lyckats att skicka det ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
Det sände jag redan för två år sedan. Ska du ha det pånytt nu??? _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||
Re:
Men! Du är ju äldre nu ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
NU har följande anmält sig och konfirmerat med ett pm/mail.
Anders Bisting ![]() Anton Lillsund Patrik Petersson Peter Simons Helena Lindin Helenas nya toyboy ![]() Patrik Fahlén Johan Vestlund _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Nu är allt bokat utom hyrbil (Engländare verkar inte ha minibussar för uthyrning
![]() Vi startas med Fakiren som lämnar Skavsta. Flyg 53. kl 06:40 onsdagen den 9/1-2008. Väl framme i Stansted väntar förhoppningsvis någon/några sorters hyrburk. Vi checkar in på http://www.britanniahotels.com/hotel Det är 4st dubbelrum varav ett är med dubbelsäng. Gissa vilka som ska sova där ![]() Mässan tas på Torsdag och Fredag. På Lördagen styr vi kosan mot London och vi bor här http://www.booking.com/hotel/gb/wood Söndagen drar vi till Stansted för avresa kl 13:30 med flyg 54. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Har du bokat in champagnefrukost på hotellen?
![]() Är det nära NEC, easy access kan ju vara lite godtyckligt.. Stansted-Birmingham är säkert också easy acces om man frågar någon inföding... ![]() ![]() Dubbelsängen, kan vi inte dra lott om den istället? ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re:
5min promenad till New Street station ![]() Det var den stationen vi åkte från förra gången ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Någon som har en sängplats i Sthlm med omnejd att erbjuda? 06,40 och samling en timme innan (?) innebär 01,30 ifrån Kalmar. Vi snackar inte red eye, vi snackar koma i två dygn framöver
![]() I och för sig... Kan nog hitta sovplats på Söder, i Sumpan eller Åkersberga. Någon som passerar på väg till flyget? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Re:
Jag kan nog erbjuda en säng ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
Vi har en Queensize-säng ledig. Det låter väl passande ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
<----- Toyboy
![]() 06.40? nästan sovmorgon ju ![]() Måste köpa några tjockare sulor till skorna annars kommer jag få packa med en rullstol som helena får dra omkring mig i ![]() _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||||
Re:
Tjena ToyBoy ![]() Såg ju på personnumret att Helena skaffat sig lammkött ![]() Öva med att gå 20000steg varje dag, så ska du se att det ordnar sig ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
![]() ![]() ![]() Äsh öva så många steg om dagen verkar tråkigt =/ Får öva annat............................................................................................................................... ................................................................................................................................................... .......................... typ gym ![]() ![]() Dags att öppna pmet då :o _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||||
Re:
Börjar närma sig nu, 1,5 vecka kvar ca. Måste hämta ut mitt pass hos polisen, får hoppas jag kommer igenom tullen i england då jag ser ut som en rysk seriemördare på fotot ![]() ![]() _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||||
Huh, skall bara få igång min iPod, sen skall jag ut och gå-träna.
Erbjudandet om sovplats i Huddinge, står det kvar Anders? I så fall, hur lång tid tar det mellan ditt residens och Skavsta? Lurar på om jag skall ha bilen parkerad vid flyget (för att snabbare komma hem efteråt) eller om den kan stå kvar hos dig under tiden. Några åsikter i frågan? Är det förresten någon som har en fungerande navigator? Det var visserligen rätt underhållande att navigera genom Birmingham med hjälp av pubar och nattklubbar förra gången, men om vi nu skall in i London också... Om vi tidigare har lyckats köra fel t.o.m. på en parkeringsplats, har jag en känsla av att vi plötsligt kommer befinna oss på ett kanaltåg utan att veta hur det gick till om vi inte tar till hjälpmedel ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7375 besök totalt |