Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3075 besök totalt |
2007-10-31 Gokartcity Malmö
Dags för lite gokart-övning igen.. ![]() Behöver slipa på timing och spårval till nästa bilsäsong, så det är lika bra att börja direkt... Det här blir spontant, ingen föranmälan är nödvändig, intresserade dyker helt enkelt upp på Gokartcity i Malmö, i morgon onsdag den 31/10 klockan 19.30. (Men lägg gärna ett meddelande i tråden, så får vi en känsla för vilka rejsaansikten som dyker upp) Har kollat med Gokartcity, så att det finns lediga Drop-In-tider. Info ang priser etc finns på http://www.gokartcity.se/ Nybörjare eller proffs, alla är välkomna - jag är själv bara en glad amatör. ![]() _________________ -- |
||||||
Re:
Miatan står ju också på pallbockar så... ![]() ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Re:
Kanske jag inte kommer sist i alla fall ![]() _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||
Re:
Skulle inte vi konka spis åt dig? ![]() Köra gocart låter iof roligare. Har de någon limovariant så att jag får plats? Annars lär jag nog vara den som slåss om sistaplatsen... ![]() |
||||||
Re:
Vi förenar nytta med nöje ![]() ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Re:
Aha! Jag kör go cart medans du flyttar spis? ![]() Hur länge håller cartingen på? |
||||||
|
||||||
Re:
Hur mycket räknar vi med att det kostar? _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Re:
Det är Drop-In, så alla kör valfritt antal pass, efter sin egen plånbok och kondition. (Spännande att se vad som tar slut först: Flis eller flås? ![]() _________________ -- |
||||||
Re:
Står du för fliset så står jag för flåset! _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Re:
För mig tar flåset slut innan fliset. Inte för att jag är extremt rik, snarare för att jag är extremt otränad! ![]() EDIT: Hemsidan säger 120:-/8min... Knappast billigt, men det kan det ju vara värt! ![]() |
||||||
Re:
Man orkar knappast köra mer än 2 pass, det är rätt jobbigt. En pizza kommer att sitta fint efter det ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
|
||||||
En eftersnackstråd är nog onödigt ambitiöst, men vi blev i alla fall 12 pers ikväll!
![]() Förbaskat trevligt var det - Dessutom en ny, kul bansträckning, som gav både huvudbry och blåsor i händerna. ![]() Vi kör åtminstone en repa till innan jul, typ onsdag om två veckor. Jag lägger ut en blänkare när det börjar närma sig. _________________ -- |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3075 besök totalt |