| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 1 @ Brands Hatch Indy, 1/11, kl 19.30
|
1 besök senaste veckan (7920 totalt) |
|
Re:
Då verkar det redan nu som om jag (1:a reserv) har en plats ikväll, kan jag hoppa med redan 19.30 i practise eller måste jag ändå vänta till 19.50? |
||
|
Jag är extremt försiktig i första kurvan men de finns ju dom som tror att man vinner om man kommer först igenom, lite tråkigt att bli påkörd där och hamna ute i gruset direkt
Hoppas alla tar de lugnt där ikväll så kommer detta att bli ett kanon kul race _________________ Magnus Björndal |
||
|
Server uppe!!!
Reserver. Tänk på det jag sa. Kika in kl 19.50. Finns det plats kom in. 25 pers är max på servern. Sen tänk på alla att det är stängt kval. Man kommer INTE in under kvalet. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
refresh kan man behöva trycka. Oftast räcker en gång.
Hatar min dator den krascha igen. Låg på sjätte plats i första racet. Hade blivit sjätte eller sjunde beroende på om Jont3 eller jag tagit sjätte då. Starten verkade bara gå finfint såg inga kontakter längre fram. Jont3 körde in i mig lite in i T2 så han kom förbi där. Liten smäll jag vet att du är en fair racer Jonte så var inte orolig men nästa varv fick man bättre utgång ur T1 och fick läge på innern. Tight men man hade ju lite att fordra. Fanns plats i alla fall och lyckades ta tillbaka min placering.
Mina nerver är helt ur slag idag känns som man har feber. Man blir sönderstressad av jobbet ibland så något flyt blev det inte tal om. Sladdade mer än lovligt och då kan man ju inte göra de där varvtiderna runt 55,5-55,8 som man hoppats på. Blev lite över 56 mestadels konstant... Men sedan varv 11 frös bilden bara jag misstänker att mitt grafikkort inte vill va med längre får testa nerklocka det se om det hjälper... Hoppas bara inte Jonte krascha in i min lagg bil .
Synd man inte kan joina inför race 2 heller men tja är det något race man ska missa så är det de här mini fjant bilarna. Nästa bana Monza junior är väl ingen favorit heller bra ha de här loppen i början så man hinner få datorn stabil förhoppningsvis
Positivt dock är att servern vad jag såg inte verkade ha några problem hantera 18 pers. Flöt på finfint ja utom min körning då lol. _________________ Pär Öqvist |
||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 1 @ Brands Hatch Indy, 1/11, kl 19.30
|
1 besök senaste veckan (7920 totalt) |