| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 8 av rejsa.nu's online liga - Anmälningstråd
|
3 besök senaste veckan (14674 totalt) |
|
Då ser det ut så här:
Niklas Maravic - [SRM]nima Thomas Thuresson - ThomasT Mattias Talonen - husaberg Kenneth Liljeholm - [SRM]NightWolf Viktor Starkman - Ultura Jesper Nilsson - Jesper Nilsson Ulf Carlsson - [SRM]Kavic Kent Karlén - Kent Karlén Jonas Åberg - [SRM]jont3 Jens Persson - Mr DOHC (GTI Jens) Björn Lövdahl - bjorn.lovdahl Kenneth Ageby - Blymage Martin Palm - Made Tobias Pettersson - TobiasRX Magnus Lundberg - SnAjDaRen Niklas Falk - Niklas Falk Roland Johansson - [SRM]Rolle Koit Reispass - Koit Johan Pesula - SRMJohaNP ([SRM]JonaNP) Viktor Pousette - fuZe Emil Jönsson - [SRM]Kroged Daniel Bäck - [SRM]Danne Magnus Björndal - [SRM]Turbofreak Pär Öqvist - oqvist Peter Larsson - Peter Larsson Reserver: Sören Ö - ChessChamp David Johansson - SUBADAVE (David Johansson) Tomas Karlsson - Tomviking Dessa två vill jag hör av sig rörande om de skaffat spelet eller ej: husaberg bjorn.lovdahl _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Du var först med att anmäla dig som reserv och sen så avsade sig Klurax sin plats. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Haha woops .. får nog skaffa glasögon
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Senaste listan:
Niklas Maravic - [SRM]nima Thomas Thuresson - ThomasT Mattias Talonen - husaberg Kenneth Liljeholm - [SRM]NightWolf Viktor Starkman - Ultura Jesper Nilsson - Jesper Nilsson Ulf Carlsson - [SRM]Kavic Kent Karlén - Kent Karlén Jonas Åberg - [SRM]jont3 Jens Persson - Mr DOHC (GTI Jens) Björn Lövdahl - bjorn.lovdahl Kenneth Ageby - Blymage Martin Palm - Made Tobias Pettersson - TobiasRX Magnus Lundberg - SnAjDaRen Niklas Falk - Niklas Falk Roland Johansson - [SRM]Rolle Koit Reispass - Koit Johan Pesula - SRMJohaNP ([SRM]JonaNP) Viktor Pousette - fuZe Emil Jönsson - [SRM]Kroged Daniel Bäck - [SRM]Danne Magnus Björndal - [SRM]Turbofreak Pär Öqvist - oqvist Peter Larsson - Peter Larsson Reserver: Sören Ö - ChessChamp David Johansson - SUBADAVE (David Johansson) Tomas Karlsson - Tomviking olaf Mechau - Hexx ([SRM]Hexx) Bertil Holmberg - Cawwa Göran Eklund - Bobcat Richard Trange - RichardSWE Dessa två vill jag hör av sig rörande om de skaffat spelet eller ej: husaberg bjorn.lovdahl ------------------------------------------------------------------------------ 25 personer får plats på gridden. En grej till er reserver. Gå in och kolla när det är ca 10 min innan kval. Finns det platser kvar så hoppa in. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
Hej Niklas,
Jag ställer min plats till förfogande (om du inte redan gjort det) då jag inte har införskaffat Race07 än. (Ska dock försöka göra det framöver nångång). /Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
|
Niklas Maravic - [SRM]nima
Thomas Thuresson - ThomasT Mattias Talonen - husaberg Kenneth Liljeholm - [SRM]NightWolf Viktor Starkman - Ultura Jesper Nilsson - Jesper Nilsson Ulf Carlsson - [SRM]Kavic Kent Karlén - Kent Karlén Jonas Åberg - [SRM]jont3 Jens Persson - Mr DOHC (GTI Jens) Björn Lövdahl - bjorn.lovdahl Kenneth Ageby - Blymage Tobias Pettersson - TobiasRX Magnus Lundberg - SnAjDaRen Niklas Falk - Niklas Falk Roland Johansson - [SRM]Rolle Koit Reispass - Koit Johan Pesula - SRMJohaNP ([SRM]JonaNP) Viktor Pousette - fuZe Emil Jönsson - [SRM]Kroged Daniel Bäck - [SRM]Danne Magnus Björndal - [SRM]Turbofreak Pär Öqvist - oqvist Peter Larsson - Peter Larsson Sören Ö - ChessChamp Reserver: David Johansson - SUBADAVE (David Johansson) Tomas Karlsson - Tomviking olaf Mechau - Hexx ([SRM]Hexx) Bertil Holmberg - Cawwa Göran Eklund - Bobcat Richard Trange - RichardSWE Göran Eklund - Bobcat Jonas Larsson - jonaslarsson Patrik Petersson - P.P. Dessa två vill jag hör av sig rörande om de skaffat spelet eller ej: husaberg bjorn.lovdahl ------------------------------------------------------------------------------ 25 personer får plats på gridden. En grej till er reserver. Gå in och kolla när det är ca 10 min innan kval. Finns det platser kvar så hoppa in. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
De senaste förändringarna. Fler reserver har blivit ordinarie.
Niklas Maravic - [SRM]nima Thomas Thuresson - ThomasT Kenneth Liljeholm - [SRM]NightWolf Viktor Starkman - Ultura Jesper Nilsson - Jesper Nilsson Ulf Carlsson - [SRM]Kavic Kent Karlén - Kent Karlén Jonas Åberg - [SRM]jont3 Kenneth Ageby - Blymage Tobias Pettersson - TobiasRX Magnus Lundberg - SnAjDaRen Niklas Falk - Niklas Falk Roland Johansson - [SRM]Rolle Koit Reispass - Koit Johan Pesula - SRMJohaNP ([SRM]JonaNP) Viktor Pousette - fuZe Emil Jönsson - [SRM]Kroged Daniel Bäck - [SRM]Danne Magnus Björndal - Turbofreak (M.Björndal) Pär Öqvist - oqvist Peter Larsson - Peter Larsson Sören Ö - ChessChamp David Johansson - SUBADAVE (David Johansson) Tomas Karlsson - Tomviking olaf Mechau - Hexx ([SRM]Hexx) Reserver: Göran Eklund - Bobcat Richard Trange - RichardSWE Jonas Larsson - jonaslarsson Patrik Petersson - P.P. (924patrik) Simon Johansson - SimonJohansson89 ------------------------------------------------------------------------------ 25 personer får plats på gridden. En grej till er reserver. Gå in och kolla när det är ca 10 min innan kval. Finns det platser kvar så hoppa in. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Sorry om jag glömde säga det, men P.P. var upptaget som användare i spelet, så det blev 924Patrik istället.
Aha så det var du! Undrade just vem det var lol /Niklas _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 8 av rejsa.nu's online liga - Anmälningstråd
|
3 besök senaste veckan (14674 totalt) |