Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4534 besök totalt |
Inför: Swedish Rally 2008
Inför Swedish Rally 2008, sista chansen att se det årligen...jag och sambon tar detta kommande år och åker upp till skogarna i husvagn och sover kvar i anslutning till dubbelsträckorna,hur gör ni andra? |
||||||
Re: Inför: Swedish Rally 2008
Jag som hade tänkt hoppa över det sitter och tänker om lite Blir ju långt till nästa isåfall. om det inte blir så att den går som en SM-tävling då kanske man skulle kört... vrida upp Volvon på rämmen hade ju varit nåt. Stavningskoll...:P _________________ Daniel Steiner |
||||||
Jag är nog personligen mer intresserad av att piska grus än att köra asfalt, och nu är man äntligen har ett jobb och en fast inkomst och ett stort bil/rallyintresse ska man ju självklart försöka ta sig dit med några intresserade kompisar. Så självlklart är ju äve jag intresserad av att veta vad det finns för stugor/hotell osv.
Hur pass tidigt måste man boka biljetter? Ska man boka nu så snabbt som möjligt eller är det lungt att vänta 1-2 månader? _________________ Christian Antila |
||||||
Har vart på svenska rallyt varje år sedan 2003, tänker inte ändra på den traditionen nu även om man kommer få vänta ett år extra mellan gångerna.
Jag och farsan kommer försöka fixa boende (stuga, hotell) så centralt som möjligt (vilket verkar bli runt/i Sunne) och sedan åker vi bil ut till sträckorna. Med den nuvarande sträckplaneringen så kommer vi förmodligen inte hinna se mer än en dubbelsträcka/dag, men men ![]() Rallypass (3-dagars eller 1-dags) är det lugnt att köpa senare, jag brukar beställa dom i början av December (ute i mycket god tid), men det går att beställa i början av Januari också, eller rentav köpa på valfri bensinmack i rallyregionen, men då kanske man får flänga runt och leta lite eftersom mackarna bara får ett begränsat antal att sälja. Risken är att det är större åtgång på dom för 2008 eftersom det blir ett hopp till nästa gång, jag hade beställt så snart som möjligt ![]() _________________ Tomas Landin |
||||||
Re:
Stuga?Nä,hyr en husvagn och åk fram till avspärrningsbanden kvällen innan på någon av dubbelsträckorna ![]() Har för övrigt varit på Svenska Rallyt sedan 1998 varje år kom jag på. |
||||||
Synd att man inte har tid
![]() Citat:Skogarna runt Vännäs har fått celebert besök. Detta i form av världsmästaren i rally, fransmannen Sebastian Loeb. På vintervägar finslipar han nu formen inför Svenska Rallyt. VK var där. _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||||
Re:
Man tog sig tid ![]() Man har ju sett en hel del Sm-rallyn genom åren men det går inte att jämföra....När Sebastian varmkörde motorn lite inför en test körning stod vi och lyssnade på motorn vilket gassvar ![]() ![]() Inte konstigt dom åker brett i skogen med så stor bromspedal ![]() ![]() _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||||
PG Andersson i en WRC bil!
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
Re:
Fick höra precis att presskonferansen är uppskjuten pga dödsfall i stallet. Mer vet jag inte just nu. Hoppas att han får styrningen då han verkligen är värd det! mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||||
Re:
Nu verkar det ju vara officielt.. ![]() Ville inte säga för mycket igår men vad Tomas fick höra så är Pg den ena fabriksföraren i Suzukis Wrc satsning _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||||
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4534 besök totalt |