| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Incar Audi 90 TURBO IMSA GTo
|
1794 besök totalt |
|
Tjenare, Är inte förrens nu jag har tagit tillfället i akt och faktist registrerat mig på detta forum, så för att fira de så har jag lakt upp en liten video på YouTube, ni kommer tycka om den! Än en onboard kamera från Hurley Haywoods Audi 90 Turbo som totalt ägde sönder de Amerikanska V8orna i IMSA serien i 1989. Ljudet är sjukt gött från den turbomatade 5 cylidndriga motorn på runt 600 till 700 hk, så skruva upp högtalarna! YouTube länk
Tittar ni i min profil på YouTube så ser ni också ett STCC race från den gamla goda tiden och ett repotage av ITSFUN3 från Motorjournalen också, kanske är av intresse, va vet jag. Hade gött!
_________________ Torbjörn Nyberg |
||||
|
Re: Incar Audi 90 TURBO IMSA GTo
Har du mer sånt så ladda gärna upp det, sånt här örongodis får man ju aldrig för mycket av!
Även stcc-rejset var kul att se igen, hårda satsningar på den tiden.
_________________ Peter Karlsson |
||||
|
Re: Incar Audi 90 TURBO IMSA GTo
Förhoppningsvis kommer det mer av bägge nån gång i framtiden, har mer VHS och DVD skivor att titta igenom än vad som är bra för hälsan. Tyvär så har dom en vana att förstöra onboard filmer när de sänds på TV, lågt ljud från motor och för högt från kommentatorer, visar en kurva sen byter till en kamera från utsidan å sen en kurva onboard igen, skit irriterande, eller så har dom bara onboard kameran infälld uppe i ett hörn. Så jag vart själv förvånad när ja hittade dessa 50 sekunder utan kommentatorer och i bra kvalitet både ljud och bild mässigt. Hittar jag mer som denna så kommer den garanterat upp på nätet! _________________ Torbjörn Nyberg |
||||
|
Kalasklipp! Älskade ljudet i audin!
och stccklippet.. ja va ska man säga.. saknar det gamla riktiga touringreglementet.. kom inte riktigt ihåg hur de va om audin va fyrhjulsdriven men de va den visst Tänk om de fick ha sån frihet idag.. kunde nog blivit roliga fighter.. Stcc e stelt idag
_________________ Emil Jönsson |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1794 besök totalt |