| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 2 @ Monza Junior, 13/11, kl 19.30
|
4398 besök totalt |
|
Då var det dags för rejs 2 i ligan. Denna gång med Caterham-bilarna på den lilla korta Monza-banan. Tänk på att det regnar så det är bra om ni tränar lite i regn. Det är väldigt halt och kräver att man är väldigt försiktig. Lätt att dra med sig 5-6 bilar om man kvaddar. Det finns också en chickan som är knepig. Jag kommer inte vara så hård över hur man kör i den eftersom genar man för mycket snurrar man direkt iallafall. Så ni får köra där på eget omdöme. Dock gäller geningsreglerna i alla andra kurvor.
Namn på servern: rejsa.nu Lösen: vinter Antal varv: 2x20 Väder: Regn Tider enligt följande: 19.30 - 20.00 Practice 20.00 - 20.15 Hotlap Qual (1 varvs kval) 20.15 - 20.20 Warmup 20.20 - 20.40 Race 1 20.40 - 20.45 Warmup 20.45 - 21.05 Race 2 observera att det är en varvskval inget annat! Kör man fler varv blir det Gult kort. Ni som är reserver. Kika in 19.50 och är det inte 25 bilar inne så hoppa in. Ni behöver inte anmäla er här i tråden. Ni ordinarie som INTE kan vara med kan hojta till om det här. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re:
Fegismetoder Är ju efter kurvan man ska ta de lugnt på gasen så inte alla gör en piruett så plötsligt alla står åt fel håll
_________________ Emil Jönsson |
||
|
Loppet vinns i T1 det vet väl alla så akta er
nej jag får se jag har kört på tok för mycket Race 07 så mycket så man fått ryggbesvär... Blev inte bättre av att man köpt PGR 4 och inte kunnat hålla sig
om någon reserv vill ha min plats i det här racet så varsågod så kommer jag heltaggad till nästa .
Kör nog lite i morrn ändå för att se hur det känns. Känns det bra och man får ordning på grejerna så kikar man nog in. Men som sagt om det är någon reserv som vet att du vill köra i morgon kan du få min plats... Blir det fullt så hoppar jag ut helt enkelt
_________________ Pär Öqvist |
||
|
Jag som tyckte bilen och banan var hemsk på torrt, hur ska detta nu gå
.. men självklart kan ni räkna med mig ..
Tur att det är ett par dagar kvar så man hinner bli bra i axlarna efter helgens Wii spelande :P. _________________ Viktor Starkman |
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Håller på att tapetserar om hemma och eftersom jag bor i en liten etta så blir de ganska så ont om plats
Men min jobbarpolare har lovat att jag ska få komma hem till han ikväll och köra därifrån, så jag ska gör allt för att försvara min andraplats
_________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
4398 besök totalt |