Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
839 besök totalt |
swecars.com
vill bara hälsa alla välkomna till min hemsida www.swecars.com om ni vill så får ni gärna lägga upp era bantider på sidan eller hela bilen.. ![]() hade gött å kör hårt!! ![]() /fredrik _________________ Det är inte farten som dödar det är sättet du stannar på. ![]() |
det var väldigt svårt att läsa den orangea texten på ljus botten, annars ser sidan ok ut. lite tomt i superstagen bara
![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Här var det hämningslös reklam för alternativa websidor
![]() Kommer du ordna några slalomträffar eller nåt kul? /Magnus T PS: Listan med superstagetider är ju liiiite mer välfylld här på rejsa ![]() https://rejsa.nu/?superstage _________________ ![]() |
alternativa.. tja men man behöver ju inte sitta vid bara en sida hela tiden
![]() ja jag ser ju att den är lite mer välfylld men jag tänkte att nån kanske vill dela med sig på min sida också ![]() _________________ Det är inte farten som dödar det är sättet du stannar på. ![]() |
måste bara få leka lite forum-
![]() ![]() är du bussig och läser forumreglerna ang namn och signatur en gång till ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
839 besök totalt |