Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11604 besök totalt |
Re:
Ser ju kanon ut, får väl se om man orkar med att resa ändå till Skåne igen dock... ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Re:
Jag kommer! (Kommer dessutom passera Skåne på väg till en annna mer sydligt belägen bana) Sturup blir skitkul. Jag har aldrig varit där... ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Johan, du låter som en klockren resursförstärkning till styrelsen! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Vi har koll på detta sedan tidigare. Alla banägare prioriterar lika, dvs: WTCC/STCC/alla serier som bokar dubbelhelg/övriga serier. I A-storps fall så kan de bara hyra ut 1 helg/månad för att det skall vara tyst 28d i sträck ![]() ![]() Det är därför jag egentligen inte ville berätta hur vår kalender ser ut förrän allt är spikat, det blir ändringar redan nu & vi kämpar på för att det skall bli som vi vill. Hade vi arrangerat WTCC så hade vi haft bättre förutsättningar.... _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
jo, det är inte lätt att hitta datum längre på dom svenska banorna, för vi är många som vill dela på dom få helgerna som finns tillgängliga....... Kanske behöver fler gå ihop om samarrangemang?? |
||||
Re:
-Fredrik, har du blivit medlem i BMW SC? -Härligt! ![]() Jodå, det är sant som du säger, men klubben har ett förmånligt "problem" som består av att vi är över 50 gatbilar samt 30 BMW cup bilar som alla vill köra så mycket så möjligt på en dag. Vi har ju som du vet tyvärr fått tacka nej till Beetle samt vissa gånger även "externa" gatbilar (som ej är medlemmar) för att vi blivit för många för balicensen mm. Att gå över på 2d arrangemang faller delvis pga att klubben drivs av frivilliga som bara "orkar" arrangera 1d träffar. En annan viktig sak är också att nästan alla våra medlemmar vill "göra allt på en dag" dvs komma dit/köra/åkahem under samma dag. Den världen lever vi i så vi får "kämpa" vidare med våra förutsättningar. Vi försöker lyssna på medlemmarna och göra det bästa av situationen och jag vågar lova att trots att det är svårt att få bantid (förutom tisdag kvällar när det regnar ![]() ![]() Få klubbar kan leverera så högkvalitativa träffar med mycket körning/bra säkerhet/till vettiga pengar som vi ![]() Har du kommentarer/ideer på upplägg så välkommen att kontakta någon i styrelsen, _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Visst, om hjälp behövs och jag kan hjälpa till så ställer jag gärna upp. Tror dock att vissa uppdrag vill styrelsen sköta själva. Är nog den typ av person som sent ger upp därför kanske mina inlägg kan uppfattas som negativa vilket inte är meningen. Vill bara att vi ska få en så attraktiv serie (BMW Cup) som möjligt så att vi kan fortsätta att utveckla ett bra koncept vilket också underlättar om/när man ska försöka övertyga svårflirtade sponsorer. _________________ Johan Armskogh |
||||
Re:
Lycka till, jag håller tummarna. ![]() _________________ Johan Armskogh |
||||
Efter styrelsebeslut, och mycket arbete av Patrik:
2008-05-03, Mantorp (Vårträffen) 2008-06-07, Sturup 2008-07-06, Anderstorp 2008-07-28, Emmaboda 2008-08-02/03, Ring Knutstorp (Sommarträffen) 2008-09-07, Mantorp 2008-10-18 (alternativt 10-04), Gelleråsen Fortfarande något preliminärt då förändringar kan ske under en säsong, men det är spikat så gott det går. _________________ BMW MC-klubben |
||||
_________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||||
Re:
Jag vet, en miss ![]() ![]() Är inte 635 ān såld och det nya motorsport bygget påbörjat? _________________ Patrik Skoog |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11604 besök totalt |